Foto bij Eerste pauze

Bedankt voor al jullie reacties! Het is leuk om te zien dat jullie net zo enthousiast zijn als ik. *O*

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • EvilDaughter

    Die laatste zin, xD

    9 jaar geleden
  • Hansen

    Dit is echt geweldig! Snel verder! (;

    9 jaar geleden
  • Prim

    Geweldig!

    9 jaar geleden
  • Altaria

    Ik ben echt heel slecht in leuke lange reacties geven, maar je verdient er een! Frustrerend... (niet dat jij er een verdient maar gewoon dat ik hem niet kan geven)

    9 jaar geleden
  • Wiarda

    Mijn hemel. Dit is zowaar nog erger dan het weregayverhaal van vijf eeuwen geleden, maar dan min de crack en toch vreemder, soort van? Maar op een goede manier? Natuurlijk op een goede manier, met zo'n outfit van Sirius. Ik vraag me af waar hij die zo makkelijk vandaan heeft weten te toveren.

    Ah, wacht. Kasten. :')

    Eerlijk gezegd bleef ik het hele hoofdstuk maar denken aan hoe dit allemaal getolereerd werd door de staff, maar toen herinnerde ik me weer dat Dumbledore op dat moment al schoolhoofd was en ik hem er 100% voor aanzie om de coming-out van iedere leerling ooit uitbundig met zichzelf en zakkenvol Mugglesnoepjes te vieren, hoe extravagant ook. Of hij gooit gewoon wat van dat perma-plak glitterspul in zijn baard en komt vervolgens met een flitsend regenbooggewaad meedoen aan Sirius z'n eigen gay parade. x)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen