Foto bij 003

'Alex was zijn naam dus?' ik knik en neem nog een hapje bami. 'Maar je hebt hem nog nooit eerder gezien?' 'Nee nog nooit.' 'Klonk hij Amerikaans?' 'Nope.' Iris kijkt mij zuchtend aan en ging wat meer tegen de leuning van de zetel zitten. 'Wat vreemd zeg.' 'Ik weet het.' 'Hij is misschien nieuw in LA.' 'Dat denk ik ook, maar ik ben het niet echt zeker, want het leek wel alsof hij wist waar hij heen ging.' 'En morgen komt hij terug zeg je?' ik knik en Iris kijkt mij grijnzend aan. 'Je hebt een crush op die Alex.' mijn wangen kleuren rood, ja hij zag er wel leuk uit, vooral die ogen, daar kan ik toch wel bij weg smelten, maar ik ken hem niet eens. Misschien leer ik hem wel kennen, als hij wat vaker komt. 'Hij zag er best wel leuk uit, maar ik ken hem niet.' 'Ah, je leert hem vast wel kennen.' Iris buigt voorover naar de salontafel toe en gritst er een loempia'tje van. Ik kijk haar met een verbaasd gezicht aan en grijnzend steekt ze het in haar mond. 'Wat?' 'En ik dan?' 'Neem hem lekker zelf!' vol van verbazing, valt mijn mond open en ik kijk mijn beste vriendin gemeen aan. 'Je laat mij geen andere keus!' niet begrijpend kijkt Iris mij met een opgetrokken wenkbrauw aan en ik begin haar heel hevig te kietelen. Haar gegil klinkt door het ganse appartement en waarschijnlijk door het ganse verdiep, misschien wel door het ganse gebouw. 'STOP!' 'IK WIL OOK EEN LOEMPIA!' 'NEEM HEM ZELF!' 'NEE JIJ MOET HEM GEVEN OF IK STOP NIET MET KIETELEN!' 'STOHOOP!' 'GEEF MIJ EEN LOEMPIA!' 'OKE! OKE! IK GEEF JE WEL EEN LOEMPIA!' lachend laat ik mijn beste vriendin los en ze moet even op ademhaling komen. Ik kijk haar lachend aan en zuchtend geeft ze mij een loempia. 'Kietel mij nooit meer.' ik knipoog lachend naar Iris en ze draait met haar ogen. 'Zeg blijf je dit weekend slapen?' vraag ik dan uiteindelijk aan Iris en ze begint hevig te knikken. 'Oh god! Ja heel graag zelfs, gewoon even weg bij mij thuis en een weekendje hier relaxen, klinkt geweldig!' 'Ik moet wel werken!' 'Geen probleem dan kom ik toch gewoon mee naar je werk? Kan ik Alex ook eens zien.' mijn wangen kleuren opnieuw rood en ik weet niet meteen wat te zeggen. Ik wil niet echt dat Iris Alex ziet, dan wordt hij waarschijnlijk meteen verliefd op haar. Iris is veel mooier dan mij. Hij zou meteen voor haar vallen. 'We zien wel.' breng ik zuchtend uit en neem nog een laatste hapje van mijn bami. Oh wat zit ik helemaal vol. Ook Iris zet haar eten aan de kant en slaakt een luide zucht. 'Ik heb veel te veel gegeten.' 'Dat komt door die loempia.' gemeen kijkt Iris mij aan maar begint dan te lachen. 'Wat hebben wij toch altijd enorm veel fun samen.' ik knik en knuffel mijn beste vriendin. 'Wie weet heeft meneer Alex nog een leuke vriend...' lachend kijk ik Iris aan en ze staart voor zich uit. Ik ga tegen haar aan gaan liggen en ze kijkt mij meteen aan. 'Laat je morgen iets weten of hij gekomen is?' ik knik en meteen slaat ze haar armen om mij heen. 'Ik hoop echt dat hij enorm leuk is en dat hij jou leuk vindt en dat jij hem leuk vindt en dat jullie een koppeltje worden.' Ik schiet meteen in de lach en sla ook mijn armen rond mijn beste vriendin. Ze is echt de enige die mij zo kan doen lachen, daarom is ze ook mijn beste vriendin.

Reageer (4)

  • VeerleClifford

    Chinees eten, naast het Taco''s het beste eten dat er is!
    Ik weet even geen leuke originele reactie, maar snel verder

    xx

    8 jaar geleden
  • x_smileforme_x

    Tja, IK HOU NATUURLIJK VAN LOEMPIA'S

    8 jaar geleden
  • xXCandyXx

    Snel verder!
    Xx

    8 jaar geleden
  • Applesauce

    chinees eten met je beste vriendin!
    Klink zalig!!

    snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen