het is donderdag en ik had gehoort al vroeg in de ochtend van het bureau dat ik al 1 opdrachten binnen had maar ook wel wat castings moest aflopen mijn hemel wat zijn casttinges dacht ik op het eerste moment maar gelukig leghde ze het zorgvuldig uit.
dus hier sta ik dan op de stoep voor een groot gebouw waar de castig gehouden woord met mijn portefolio in mijn hand.
mijn opdracht is trouwens binnen de grenzen van Amerika dus voorlopig nog geen reistripjes en volgens mij ben ik daar ook nog veel te jong voor.
ik verzamel al mijn moed en loop naar binnen ik zie veel meisjes rond lopen en tot mijn verbazing zijn ze allemaal Blond en dun ook maar ik voel me totaal dik als ik hun zie.
ik zie en paar stoelen staan en bankjes.
en ga zitten naast en meisje met leuke sproetjes rond haar neus en heel lang haar maar dan ook erg lang.
''haaii i'm Louise'' zeg ik en glimlach naar haar.
het meisje kijkt me aan en glimlacht terug.
''Taylor Mcscene''
''[/i]nice to meet you are you a proffesionol model''? vraag ik
en kijk in de richting van haar portefolio die ze vast heeft.
'the same...noh i'm just biggining i'm from Dutch the netherlands''
ooh goh de nederland dus nouja daar zijn de meeste blonde grieten
dus dat is logish.
''i'm from here..'' zeg ik en glimlach.
''here? this big bulding? oh i'm soo jelouse'' zegt Taylor lachend.
ik kon me niet inhouden en begon the lachen dit model had echt humor we gingen even zo door tot dat Taylor werd geroepen we wisselde telefoon nummers uit en emailadressen.
en toen liep ze naar en rode deur
dit had ik mooi voor me kaar mijn eerste modelen vriendin.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen