• Day 4 •

De zon bereikt bijna zijn hoogtepunt. Het is nu onmogelijk voor de tributen om zich te verschuilen in de duisternis, iets wat op dit moment wel het best in de oren klinkt. Helaas moeten ze nu allemaal een keuze maken. Wat zullen ze doen om de dag door te brengen en belangrijker wat zullen ze doen om deze te overleven. Zal er een bondgenootschap ontstaan of zullen er brutale acties uitgevoerd worden...



• Julia probeert de hele dag door te slapen.
• Danique ziet in de verte rook opstijgen, maar besluit om niet te gaan kijken.
• Sharon, Ness en Loïs belanden in een brutaal gevecht, Ness vermoord ze beiden in een fluitje van een cent.
• Lucca, Bianca en Qingsel lokken Melissa in het nauw en slagen erin om haar vervolgens te vermoorden.
• Vera beoefend het boogschieten.
• Wendy jaagt achter de anderen tributen.
• Annemarije probeert een boom in te klimmen, maar al snel valt en dit ook de oorzaak van haar dood is.

Reageer (5)

  • Katalante

    Sorry dat ik de corige ronde geen cijfer had ingeleverd. Ik was op vakantie en kon op geen enkele manier aan wifi zien te komen.
    En ook van te voren niet vertellen dat ik op vakantie ging, want mijn vader had mn laptop, ipad en mn mobiel afgepakt :/

    Maargoed. Deze actie van nu past perfect bij me xd

    9 jaar geleden
  • HalfBloodPrince

    goddamnit"!!!

    9 jaar geleden
  • Czerny

    Ha ha ha, ik ben een serial killer. >.<

    9 jaar geleden
  • Ledecky

    Fuck. :')

    9 jaar geleden
  • Divide

    Lol. Stomme boom.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen