Foto bij 1

.




Het is 12uur: zaterdag, 1ste week van de zomervakantie. Ik hou van zomervakanties want dan moet je niet denken aan school, gewoon plezier maken.Ik kom uit mijn bed en ga naar beneden waar ik mijn vader zie."goeiemorgen" zegt hij. "jij ook" antwoord ik."vandaag komt de nieuwe band waar ik manager van ben" zegt hij enthousiast."jaja....maakt toch niet uit."wil je niet weten wie het zijn" ik schud met mijn hoofd "nee". ik ga in de zetel zitten en doe de tv aan. de bel gaat mijn vader doet open. (de Jonas brothers waren daar maar dat had destiny niet door).vader ; uhm destiny , zou je niet hallo zeggen ?" Nee pap ,ik ben bezig " zei ik . Ondertussen was het Metro Station op tv. " Bah, metro station , die gasten trekken op nieks .. " Zei ik . DESTINY ! riep pap . " Nee pap eve geduuld "riep ik terug . & dan kwam Jonas brothers op de tv , " Phaha , die krullen , zo schattig ." Pap : " uuuuuhm?" Ik antwde ; "Als je die naast metro station zet , zijn ze wel beter. Maar goed kga mij ,omkleden. " Ickk ging rechtstaan ( na eenlange tijd) en draaide me op naar paps , maar Jonas brothers was daar ook . " uh , oeps ? " zei ik . JB lachtte , en ik zei " Kon je da niet vroeger zegge paps ?!" Ma ..." zei pap , " Nee nikse maar , ik heb me belachelijk gemaakt !" . Jb lachtte hard , & pap zei : " Hup naar boven jij ! " en ik ging me omkleden .

Reageer (10)

  • IrisLarissa

    sorry?? maar ik snap het niet meer..??? en nee, ik ben niet dom. P.S. Cool dat je in L.A. woont! Ik wil daar later ook heel graag wonen! P.P.S. Onnee?? niet waargeberud tochh?

    1 decennium geleden
  • YasmineSmith

    ja ga veder het is leuk!!!

    1 decennium geleden
  • XdolceX

    verder !!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • IRVVIN

    VERDER!!!!!!!:D:D:D

    1 decennium geleden
  • XWildChildX

    haha snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen