In het Hotel
Na een tijdje was ik gewoon in slaap gevallen. "Boe"hoorde ik opeens. Ik keek naast me. Het was Christoph. Ik keek heb lachend aan. "We zijn zo bij het hotel"zei hij. Ik rekte mij uit en keek naar buiten. Het was al donker buiten. De anderen stonden al op. Ik volgde hun voorbeeld. We liepen een heel groot hotel in. De belboy bracht ons allemaal naar onze kamer. Iedereen kreeg eem eige kamer. Ik liep mijn kamer in. De kamer was echt super groot. Ik ging alles onderzoeken. Na 10 minuten kwam de rromservice mijn koffers brengen. Ik schoof ze onder het bed in. We zouden maar 2 nachten in het hotel blijven dus het had geen zin om alles uit te pakken. Er werd opp de deur geklopt. Ik deed open. Flake stond voor mijn deur. "Ik moest je kome roepen, we gaan eten met zen allen op Tills kamer"zei hij. Ik liep met hem mee naar Tills kamer. De deur stond op een kier. Ik hoorde mijn broer weer tot buiten praten. Till gaf me de kaart aan. Kies maar wat uit" zei hij. Ik begon de menukaart te lezen. "Ik wil sushi"zei ik, gaf de menu kaart terug aan Till. Richard bestelde het eten. Naar 20 minuten kwam roomservice met het eten. Iedereen begon meteen te eten want we hadden echt honger. Na het eten ging wat rond lopen in het hotel. In het restorand zaten echt kei veel rammstein fans. Ze waren allemaal druk aan het praten over rammstein. Ze moesten eens weten dat ik de zus van Richard was dacht ik in me zelf en lachte. Ik liep naar ze toe. "hallo gaan jullie ook naar rammstein"? vroeg ik. Ze kenen een beetje verbaats. Oowjaa ik ben in nederland en ik praat duits dacht ik toen. "Ja we gaan allemaal naar rammstein"zei een van de jongens toen. Ik ging op een stoel bij hun zitten. "Maar waarom kom je helemaal van duitsland naar hoer voor rammstein"? vroeg een van de jongens, "Ik weet trouwens Rick". "Ik ben Melissa"zei ik. De andere jongens stelde zich ook voor. Ze heten Kevin, Lars en Roy.
Er zijn nog geen reacties.