Foto bij Prologue

Jaimy Noëlle Vink

Als je reist, dan ga je naar plekken waar je waarschijnlijk nog nooit bent geweest, je leert nieuwe culturen kennen. En af en toe ook nieuwe mensen. Mensen waarop je misschien wel verliefd wordt. Vele mensen zeggen vaak dat vakantieliefdes alleen maar verdriet veroorzaakt. Ik ben het daar niet mee eens, ook al heb ik zelf nog nooit een vakantie liefde gehad. Mij lijkt het juist fijn, verliefd zijn op vakantie. Maar ja, ik kan er niks over vertellen want ik heb het nog nooit meegemaakt. Hopelijk komt dat nog.
Maar ik zal me even voorstellen, mijn naam is Jaimy Noëlle Vink. Zwart lang stijl haar, honingbruine huid, groene ogen ect. En ik ben 17 jaar oud, ik ben geboren in Amsterdam. Ik ben daar naar school gegaan en heb daar mijn middelbare school afgerond. Nu woon ik Los Angeles. Samen met mijn beste vriendin Noah. Noah komt ook uit Nederland. Wij wonen nu ongeveer een half jaar hier. Het was wel wennen toen wij hier voor het eerst aankwamen. Alles is anders, het is veel drukker, winkels blijven tot laat open en er wonen heel veel beroemde mensen. Maar wij zijn hier niet gekomen om te winkelen of om beroemde mensen te spotten. Wij zijn naar Amerika verhuist omdat wij hier op college zitten. Verder niks bijzonders aan. Ik moet daarbij ook melden dat mijn leven ook niet echt heel boeiend is. Noah en ik zijn trouwens van plan om in de zomervakantie weer terug te gaan naar Nederland. Om op visite te gaan bij familie en vrienden. Ik denk dat dat het wel een beetje is. Welkom in mijn leven.

Jaimy wordt gespeeld door Andrea Russet.
Noah wordt gespeeld door Eva Gutowski
Ken je ze niet? Google ze even,



HIIIIIII,
Zo dit is mijn eerste verhaal dat ik ga schrijven! AND IM EXCITED!!!!!
I love some feedback! Dit is een beetje kort, maarja het is ook nog maar een proloog.
Veel lees plezier!

XOXO Shanna

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen