ME BROER?
hahah ik een broer je maakt een grapje zeker?
Nou nee zei mama
Mijn moeder vertelde een verhaal zoals in een gemeen sprookje. Mijn 'ouders'' waren vermoord daarna ben ik nar mijn tante gegaan maar die bleek een hater van mij een mijn Broer te zijn mijn tante overleed aan kanker dus zo had ik geen famillie iik heb 3 jaar lang bij mijn broer inde klas gezeten want hij zorgde dan voor mij tot dat ik van de gemeetne weg moest en dan mar gelijk dus ook het land uit.
Het enige hoe ik kon reageren was:
je maakt eengrapje.
Mijn broer moest lachen om mij reactie.
Jason vroeg aan mij ofik mischien deze vakantie dan mee naar amerika wou.
ik keek me 'moeder; aan om te vragen of het macht ik bedoel hallo wei wil niet naar AMERIKA.
jason zij dat hij nu weer dringend weg moest dus ik nam afscheid van hem en starte de pc op.
Ik schreef naar mijn beste vriendin lotte:
dit geloof je nooit ik heb een broer jason en hij woont in amerika en dara ga ik naar toe in de vakntie over 2 weken en die ene leuke jonge heeft naar me gelachen.
geen reactie. helemaal niks.
opeens typte lotte wat:
Sorry ik heb 'met die ene leuke jongen'' gezoend
leuk dat je naar Amerika gaat.
de wereld storte in mijn beste vriendin, heeft me gewoon in de steek gelaten.
ik rende de trap af en zei;
MAMAAAAAAAAAAAAAA IK WILNU NAAR AMERIKA
nu??
ja nu? dat hoor je toch
maar kind je hebt nog school.
aah mag ik daar neit 2 weken naar school kan ik gelijk me oude school zien.
ja je mag wel maar jason moet eht ook goed vinden en zekrer de school.
ik vloog de trap weer op hem op mijn kamer te bellen.
Met jason klonk het aan de andere kant
Ja hoi met Nickey
het is mischien een beetje raar, maar waarom gaan we niet zo snel mogenlijk nu ofso naar Amerika.
Uh.. mischien omdat je school hebt nickey??
jaaaaa maar dan kan ik toch naar me oude school gaan?
als jedat zou willen? school vind het vast goed en me vrienden zijn helemaal blij.
meen je dat nou echt?
JA ga jij tas nou maar in pakken Nickey!
okeee tot?
MORGEN HALF 2

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen