Foto bij Hs 99 - Hell's a Lot Like Love

ook dit deel van Claire is weer in het Nederlands dus beeld je maar weer in dat het Frans is haha

(door Sasha)
"Why my mother?", vraag ik.
"Your mother is an actress. My mom has Always loved her work and if she said that gay kids were okay, I'm sure my mom would change her mind and convince my dad."
"Okay, I'll try. I'm just not so sure if my mom likes gay kids..."


En nu lig ik in mijn bed in mijn kamer zonder kamergenoot. Sinds Shailene weg is, slaap ik alleen in een kamer en dat bezorgt me zo'n eenzaam gevoel dat ik haar bijna mis. Dus ik moet mijn moeder overtuigen. Hoe ga ik dat ooit gedaan krijgen? Het enige wat haar interesseert is of het goed overkomt op tv. Dus ik moet haar duidelijk maken dat een lesbisch meisje helpen goed is voor haar reputatie. Ik krijg een idee.

(door Claire)
Ik stap alleen door de gangen van mijn school. Sinds Juliette vertrokken is en ik niet populair meer ben, is alles veranderd. Niemand praat nog met me. Echt niemand. Al die zogenaamde vrienden hebben me verlaten. Het is een hel. Iedereen praat achter mijn rug over mij. Het lesbische meisje met de vriendin die een crimineel hielp, stel je voor! En de enige waarmee ik wil praten antwoordt me niet. Ze stuurde me een kort berichtje, de derde dag dat ze daar was. De derde! Ik was zo bezorgd. Eerst was ik bang dat er haar iets was overkomen en toen ze me dat berichtje van twee zinnen stuurde, wist ik dat ze het moest opgegeven hebben. Ze wil waarschijnlijk niet meer vechten. Misschien heeft ze zelfs al de perfecte heteroboyfriend gevonden daar en zijn haar ouders nu dolblij met haar bestaan. Ik voel me gewoon zo verlaten. De eerste dagen belde ik haar nog elke pauze, maar toen accepteerde ik gewoon dat ze me dus niet wou spreken. Ik haat dit. Ik haat dit leven.

Reageer (2)

  • GossipGirl21

    Heel zielig voor haar : (

    6 jaar geleden
  • certified_cloud

    omg zo zielig voor Claire!
    ik hoop dat Sasha's plan werkt! xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen