Het bos vol geheimen en elven.
'kijk jongens we moeten eerst naar het elvenbos en dan verder naar de rotsen' zei Gio.
'oke tovenaar maar het bos is heel donker hou je mijn hand vast' zei Piet.
'nee jo zo iemand doet zoeits niet ik heb wel een fakkel' zei Don.
' ik kan ook wel licht maken met mijn staf ' .
'oke we moeten wel uitkijken want misschien zijn er elven ze zien er met die uit als mensen met die punt oren '' zei Bastiaan.
' we moeten rechtdoor over het pad dan komen we op een open plek daar overnachten we of als het noch niet donker is lopen we dan verder' Zei gio.
nadat ons gezelschap even had gelopen kwamen ze in het open veld en het was niet donker maar ons gezelschap hoorde geritsel in de bossen.
en ineens sprongen er elven uit de bossen en ze omsingelden iedereen en de dwergen zeiden:
'Melvin wat doe jij hier?'
'ik ben hier gebleven al die tijd dat jullie dachten dat ik vermist was'
'neem ze mee naar lord merdyas ' zei een andere in harnas gehulde elf .
toen ze bij het elven kasteel aankwamen zei de koning van de elven:
' dwergen in mijn bos en koningkrijk wat willen jullie' zei de elven koning.
'wij willen alleen door het bos ' zei Gio.
' doe de dwergen in de cel laat mij praten met de tovenaar' ze lord merdyas.
toen de dwergen in hun cel zaten zij Melvin
" jongens ik laat jullie eruit en dan ga ik met jullie naar de eind bestemming'' zei Melvin.
"oke Melvin laat ons eruit 'zei Bastiaan.
bij de tovenaar ging het heel anders.
'óke Gio vertel je me eens even waar gaat de reis naartoe' zei lord merdyas.
'de reis is een normale wandeling is dat verboden ofzo'
er fluisterd een elf in het oor van lord merdyas een hij zegt'' gevangenen ontsnapt uit hun cellenstuur er bewaking heen'
'tovenaar je bent vrij zoek je maten '
'meneer de tovenaar kom mee met mij naar uw dwergen' zei Melvin.
'u hebt ze vrij gelaten uit de cellen waar zijn ze' zei gio.
'in de wijn kelder zitten ze volg mij maar' zei Melvin
na enkele tijd lopen komen ze in de wijnkelder.
'Gio waar moeten we ons mee vervoeren' zei Don.
'met de paarden natuurlijk ' zei Melvin.
'snel stap op '.
en ons gezelschap gingen snel uit het bos en stonden op een platte rots en zetten daar hun tenten neer
Er zijn nog geen reacties.