Foto bij idontwannabeyourfriend;THIRTY.

3030303030; ajaij. (aa)
amber point of vieuw.
spanning, en ik zeg de laatste tijd veel fuck merk ik, ik probeer vanaf het volgende deel er mee te stoppen ;p enenen justin haat uggs, check fotooo. het is zn biggest turn off.

fuck it, ik zoen mitch, maar mijn gedachten dwalen steeds af naar justin, wat moet hij wel niet denken als hij er achter komt dat ik, ik en éen van zijn vrienden.. ik moet er niet aan denken, ik wuif de gedachte weg, en mitch pakt mijn hand. 'kom op laten we gaan..' ik knik naar hem, en geef hem mijn allerbeste nep glimlach ooit, hoewel het huilen me nader staat als het lachen.
ik denk aan de woorden die ik net nog schreef.
ik hou van jou zoals ik nooit van een ander deed
de liefde die je gsf maakte me hele hart compleet
ook al is het cliché ik meen het oprecht
er is niemand die dit gevoel nog overtreft.

fuck it, ik mis hem ookal geef ik het niet toe, ik ga kapot van binnen en ik vind het zielig voor mitch, ik zei tegen justin dat ik verliefd was, verliefd op hem ja, waarom kan ik niet stoppen met aan hem denken, waarom blijft hij steeds in mijn hoofd, 'kunnen we niet bij mij thuis blijven, er is toch niemand thuis' vraag ik hem, 'als jij dat wil..' ik loop naar boven en ga op mijn bed zitten, hij begint me opeens te zoenen, en slaat zijn armen om me heen, hij gaat steeds verder en zoent me in mijn nek, ik laat hem zijn gang maar gaan totdat hij mijn trui uit wil trekken, ik duw hem van me af''nee, stop dit wil ik niet' hij gaat door, ik wil het niet zelfs met justin ben ik niet zo ver gegaan, ik ben pas 15 weetje, 'STOP!' schreeuw ik en duw hem weer van me af, hij stop dit keer wel en geeft me een klap in mijn gezicht ik kijk hem geschokt aan 'dat meende je niet, ik wil je en zal je krijgen ook' met die woorden verliet hij mijn kamer, en de tranen beginnen te vallen, als ik opsta en mijn gordijnen dicht wil doen zie ik justin geschokt naar me kijken, fuck hij heeft alles gezien.. ik zie hem zijn kamer uit rennen, en ik ren ook snel naar beneden..

Reageer (8)

  • minelove

    Ik haat uggs ook, vreselijk zijn ze!!
    Maar snel verder hoor!

    1 decennium geleden
  • Juvenile

    ga NU verder.
    ik haat uggs ook want ze zijn vet lelijk. xD
    maarik heb ze wel, omdat ze uber warm zitten.;o
    hahahah
    verder.;D
    lekker orgineel;o!

    1 decennium geleden
  • floepii

    verder!!!
    snell!!
    nu!!!
    whhahahahah!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen