Hs 90 - Tuin
(Door Inge)
Samen met Leslie zit ik in mijn tuin. Het was een tijdje geleden dat ik hier was geweest. Ik schrijf een antwoord op.
"Ugh het is schandalig dat we zelfs in de vakantie huiswerk moeten maken", klaagt Leslie ,"Maar ben je zeker dat je wil dat ik hier ben, ik bedoel, je hebt je familie al zo lang niet gezien..."
Ik glimlach ,"Lief van je om daar aan te denken maar er is niemand die ik nu liever bij me zou hebben." Hij neemt glimlachend mijn hand vast en met een lach vervolg ik: "Bovendien is Svens vliegtuigsaboteur nog steeds niet opgepakt. Dus iemand moet me wel beschermen."
"Hmmm", antwoordt hij alleen maar plagend alsof hij geen woord gelooft van wat ik zeg.
"Waarom gebeuren al die vreemde dingen altijd op onze school?", vraag ik.
"Misschien staat dat in het criminele handboek of zoiets", grapt Leslie en ik geef hem speels een stomp op zijn schouder.
"Ik hou van je", zegt hij ineens.
"Ik ook van jou", antwoord ik direct en ik sla mijn armen om hem heen.
Reageer (2)
Ahhhwww zo schattig
6 jaar geledenahw cute!
9 jaar geledenen ik wist het van Rein! ik had gelijk yay!
trouwens ik ben diep teleurgesteld in je ik ben er twee weken niet en krijg maar twee hoofdstukjes.
dat kan echt niet
in ieder geval snel verder xx