We werden naar binnen gebracht.we hadden 5 minuten.en ik schrok me dood toen ik zag van wie ik dacht dat het onze mentor was.hij hete Starbuster,hij was lijkbleek,blond,grijze ogen.en daarbij:doodziek.is..is..dit onze mentor?nee hoor.dat is je vader...........dit is jullie booster.booster?jah.hij motiveert jullie.hij heeft 2 jaar geleden gewonnen.nou,hij motiveerde me niet echt.maar hij had die ogen..die ogen waarnaar je bleef kijken.oke..wie is onze mentor dan?Cato......wie is Cato?Riep ik uit.herriner je je de 74jaarlijkse spelen nog?hij heeft toen gewonnen van het meisje uit 12.met de 11score.oja!hij kwam binnen.dat was een jaar of 3 geleden,maar hij was nog altijd even knap.blond,gespierd.hij was 19,20 jaar nu.ik...ik....begon kyle.wat doe jij hier!riep Cato uit.hij keek kyle doordringend aan.Ik volgde het net meer.Wat was hier aan de hand!?
Dat riep ik dus.Hij zij:Kyle is mijn broertje.
ik had nogsteeds geen idee hoe uit kyle was.
maar zowiezo niet 14.
16 ofzo.Maar.....Dan heeft hij meer kans om te winnen met die training van jou,Dus waarom ben je boos!?
Riep ik uit.Ik nam het dus voor Kyle op.Ik heb geen idee waarom.
Was ik.....Verliefd?
Nee!!Daar mocht ik niet aan denken.
niet nu!
niet vandaag!
Urgh!!Waarom moest hij dan ook zo knap zijn?
En met Cato hetzelfde.
Toen riep Cato uit:Maar hij is verliefd.hij kan dus niet winnen.
maar....je wilt niet weten op wie.
Tuurlijk niet.we zaten ondertussen al in de trein.
Cato greep naar mijn arm.
ik schudde hem los.
Ik dacht het niet hoor.
ik ben niet zo'n hopeloos geval,omdat je wat knap bent meteen verliefd te zijn.
Dat hoeft ook niet.
dat was zijn antwoord.
Maar het zou slim zijn...
om een wat beter verband met je mentor te hebben.
en zijn broertje.
hij keek naar Kyle.
want als je hem kwetst,
Is het voor jou geen feest.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen