Foto bij I wil fight .

Carly!!!!!!Opstaan!!!!De boete is vandaag!!!Riep Mikey,De moeder van carly.Jahhh Mam!!!!!Riep ze.ze stond op en trok een spijkerbroek aan met een geel,zijde t-shirt erover.Haar blonde haar kamde ze en maakte toen een Hoge paardenstaart,En nu kwam haar haar nog tot op haar rug.IZe had de puntjes blauw geverfd,En dat was mooi bij haar altijd steile haar.ze grinnikte toen ze in de spiegel keek.Dit word zo' n makkie,.......Ik word getrokken vandaag.Ik win.Ik kom terug .en dat gaat zo door......jah,dacht ze.nu word ik getrokken.ze stond op en liep naar buiten.uhh....wat nu?oja...de zon scheen.er was geen wolkje aan de lucht.ze liep naar het plein.toen liep ze tegen een sterk gespierde,met zwart haar en blauwe ogen,jongen op.ehhh..sorry.maakt niks uit.....oke dan maar.ze zuchte en liep verder.wat was die jongen knap..wat zou zijn naam zijn?toen ging ze in de rij staan om bloed te prikken.eh..auw,mompelde ze.sorry hoor,zij de vredebewaker met zijn aller niet gemeende nepglimlach allertijden.jahjah...toen werd ik gedwongen om tussen de meisjes in te staan van 18,terwijl ik 14 was,flipte ik bijna helemaal uit.inplaats van uit te flippen zij ik:ik ben 14 hoor,oen.sorry hoor,maar je ziet het verschil dus nog niet tussen 14 en 18 jarige.en je wordt nu gedist door een 14 jarige.heb je nu nog wat te zeggen?ja,zij hij.dat je veel lef hebt.hij sloeg me met een zweep in mijn gezicht.ik merkte dat hij me in mijn oog raakte,en dat ik nu niks meer zag aan mijn linkeroog.uh...ik voelde dun het straaltje bloed langs mijn gezicht lopen.toen was het eindelijk tijd.lila miroda liep naar voren.en nu is het tijd.dames eerst;;zij ze met een opgewekt stemmetje.ze liep naar de bol en trok een kaartje.toen maakte ze de enveloppe open.carly mackay!!riep ze.ik liep naar voor,keek verwijtend naar de meisjes van:niet vrijwillig opgeven!en dat deden ze ook niet.toen de jongens.prisy kart.toen riep een jongen zich als vrijwilliger.wat is jou naam dan wel niet??vroeg lila miroda.kyle.kyle swan.ik bezonk bijna toen ik zag ie het was.dat was die jongen,met het zwart haar en de blauwe ogen waar ik tegen was gebotst.het spijt me;zag ik zijn lippen bewegen,naar mij toe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen