Proloog
De originele versie staat op wattpad, maar ik besloot ook eentje op Quizlet te plaatsen
'Godverdomme' schreeuwde ik, terwijl ik een mes naar de foto van haar vriendje gooide. Ik nam de valse Chinese vaas van mijn moeder en gooide die naar de muur, die in stukken brak. Ik nam 1 van de scherven en gooide die naar de foto. Tranen liepen van mijn wang. Alles liep uit de hand na dat feestje bij Jason. ik zag haar zoenen met hem en dat maakte me kapot vanbinnen. Mijn hart bonkte zo hevig dat het bijna uit mijn lichaam sprong. Ik had daarna gevochten met Garret, die een rotopmerking had gemaakt over hoe zielig het was dat Ik steeds als een hondje achter haar aanliep, terwijl ik niet eens haar vriendje ben. Daar werd ik woest van. Normaal gezien vecht ik nooit, Garret was een uitzondering.
Ik zette me in een hoekje van de huiskamer en deed mijn handen voor m'n gezicht. Tranen stroomden over mijn wangen. 'Ze is godverdomme verliefd geworden op die eikel, die haar gewoon neemt om een vriendin te hebben! Ik zou haar nooit kwetsen, en ik ben er zeker van dat hij dat wel gaat doen.'
Ik wou haar en niemand anders en ik zou alles doen om haar te krijgen.
Reageer (1)
Oeeh spannend! Hoe heet je op Wattpad trouwens. Wil je graag volgen als je het niet erg vind!
9 jaar geleden