ik wil meer reacties '-
maar ik mag geen reclame meer maken -DOH-

lovemyfans haha ;D

AT JUSTIN'S HOME ' -

Ik had onderweg naar Justin thuis alles verteld. Echt alles, vanaf dat ik verliefd op Matt werd tot nu. "Ik denk dat ze nu gewoon even tijd nodig heeft om het te verwerken." ik knikte en vroeg of het nog ver was. "Ik wil je wel dragen" zij hij terwijl hij met zijn wekbrauwen wiebelde -hahaha- "Mijn god, Justin." gilde ik toen hij me zonder moeite op tilde. "Aline, ik weet dat je volgende week alweer weg bent. Maar ik ben hier ook maar op vakantie en ik wil je echt nog zien. Dus wou ik je even zeggen dat ik echt heel erg veel van je hou." We stonden nu voor zijn reusachtige vakantie huis. "Justin, ik woon een straat van je. Nouja, als je bij je papa bent." ik lachte. "Oh, en hoe weet jij waar ik woon?" hij keek me uitdagend aan. "Omdat ik je number one fan was ofcourse." ik rolde met mijn ogen zodat ik bitchy overkwam. Hij kwam niet meer bij van het lachen maar stopte dan opeens. "Wacht even, was?" hij keek zo serieus dat ik bang werd. "Nou, uhm ja je snapt me wel?" hij zag dat ik dacht dat hij het meende en lachte terwijl hij me een kus gaf. "maar goed; Always making time for you shawty." ik legde mijn hoofd op zijn schouder terwijl hij door mijn haar wreef. "laten we naar binnen gaan" stelde hij voor toen hij me voelde rillen. Ik huppelde een beetje achter hem aan en deed súpervriendelijk tegen Patty, zijn moeder. "Dag mevrouw." zei ik terwijl ze me een kus gaf. "Justin, je weet het hé." ik moest me inhouden van lachen toen hij met zo'n sarcastische blik iets zei van: "Geen vieze dingetjes doen nee." hij sleurde me mee naar boven en liep een typische jongenskamer binnen. Licht grijze muren met 1 donker blauwe muur, waar een 2persoons bed tegen stond. Hij starte zijn laptop op en ging op zijn bed zitten. Ik stond er een beetje onhandig. Hij nam mijn hand en trok me op zijn bed. Ik wou net iets zeggen toen mijn mobieltje ging. Het was Demi zag ik, ik wou niet opnemen maar Justin zei dat ik beter nu met haar praatte dus nam ik op.

Reageer (2)

  • xFireflies

    oeh, jij moet verder
    hihi, (aa)

    1 decennium geleden
  • Drake

    ga nu heel snel verder. [aa]
    want je schrijft zo verukkelijk :')
    hihi, ja snel verder dus. xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen