||68||
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
*schudt hoofd*
7 jaar geledenWat Eleanor gedaan heeft, had Niall ook kunnen doen.
En ik had gelijk, want El is naar de politie gegaan en gezorgd dat het discreet behandelt wordt.
Maar Niall, krijg je verstand terug en luister naar je hart. Je hart zegt je namelijk dat je het niet alleen kan
en dat je je vrienden in moet lichten. Hoe moeilijk dat ook mag zijn. Je had de tijd en kans om het 1 voor 1
te doen. Nu is het voor je gedaan. Daar ben je goed in geworden, de onschuld uithangen zodat iemand
anders het voor je doet. Lafaard.
xxx
Ein-de-lijk!! God, ik ben zo opgelucht dat die pestkoppen geen bedreiging meer vormen!!
9 jaar geledenNu hopen dat Niall snel beter wordt en zich goed in zijn vel zal beginnen voelen!
Ik ben alleszins heel erg blij dat de jongens hem zo goed helpen en eindelijk weten wat er aan de hand is.
En dat El zo'n goede vriendin voor hem is, en Harry hem ook zo goed helpt!
Echt een prachtig hoofdstukje, lieve meid!
Al ben ik toch wel heel benieuwd waarover Zayn en Perrie het hadden...
Goh, dit is zo dubbel! Aan de ene kant ben ik echt blij dat Nialls problemen eindelijk opgelost lijken te geraken, maar ik vind het zo jammer dat je verhaal bijna gedaan is... Ik ga echt huilen, ik meen het!
Geniet ook van jouw vakantie, schat!
xxx
OH god waar gaat dit allemaal heen.... O.O
9 jaar geledenIk denk dat perrie door heeft over Niall en Zayn. En dat ze gezegd heeft dat Zayn voor niall moet gaan... Te minste dat hoop ik....
JE VERDIEND DIE REACTIES ECHT HEEEEEL ERG WANT JE BENT GEWOON GEWELDIG EN JE ZO GOED SCHRIJFT!!!
geniet van je vakantie lieverd!!! Je verdient het!!!! <3
X
Die reacties verdien je! Je schrijft super mooi!
9 jaar geledenOh ik ben echt zo benieuwd wat er tussen Zayn en Perrie is gezegd!
El heeft knap werk gedaan
Ik hoop dat die jongens voor eeuwig worden opgesloten!
En met mij gaat alles goed. Met jou ook?
Geniet jij ook maar van jouw vakantie!
Xxx
Snel verder!
Kudo