Foto bij the hellsfire academy (11)

Ja Gabri was ni bepaaldt de knapste dus ik vondt geen anime prent. alle anime gasten zijn knap dus vandaar mijn probleem

Izumi liep op de jongen af. Hij hat lang zwart haar da meer als de helft van zijn gezicht bedekte. Zen uniform zat vol vlekken en was volledig gekreukt. Maar daar lette Izumi ni op da was bijzaak. "Hé waom zit ge zo allen" vroeg Izumi De jonge keek op voor zo ver je het kon zien met dat haar "Heb je het tegen mij" vroeg hij "Ja tegen wie anders de koning van China" antwoorde Izumi. "O ik ben het ni gewoon dat mensen tegen me praten" zei hij zacht. Zonder zijn ogen te zien wist Izumi meteen dat hij naar beneden aant kijken was. "Ja, ik vraag me eigenlijk af waom niemand tegen je praat" lachte Izumi "Ik vindt dat je er uit ziet als een intresant persoon" lachte ze "Een buitenbeentje ja daar niemand tegen wil praten" klonk de jonge gerieteerd "who cares" lachte Izumi zie je die bende ginder" en ze wees naar the gang. Masahiro was een showtje aant opvoeren door van vorm te veranderen, Kimiko lag luidkeels te snurken, Miharu en Michiyo keeken van op het water naar Masa zijn show Chiaki was aan haar boog aant prullen en Miku was haar nagels aant vijlen (alos ze nog ni sherp genoeg zijn) "Dat zijn mijn vrienden stuk voor stuk buitenbeentjes dus waom kom je niet bij ons zitten" ging ze verder "btw ik ben Izumi" "Ja dat wist ik al het mensemeisje" antwoorde hij "ik ben Gabriel op zen Engels". Hij pruttelde eerst nog wat tegen maar als Izumi iets wilt dan krijgt ze het ook en uiteindelijk kwam hij mee. HIj was vrij stil en duidelijk ni gewoon om met mensen om te gaan. Maar tog werdt hij devriend met the gang.

Also het zo moeilijk is om te vriend te worden met the gang. Maar kijk uit naar het volgende hoofstuk daar gevend de meide Gabri een make-over :P

Reageer (1)

  • CuppieCake

    ghaha XD
    dudette :P
    ga verder :D
    btw noushie heeft vandaag mijn nageltjes gevijlt :D jeeeeej :D

    xXx Ly

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen