Idontwannabeyourfriend;twentynine.
ik ben gemeen maar ik ben gek op drama,
en nog een omdat ik anders een pietjanlul ben ;p
justin point of vieuw,
ik twijfel maar sluit mijn ogen en open hem toch, na een tijdje open ik mijn ogen en begin ik te lezen,
ik mis je lippen ik mis je warmte en ik mis de dingen die we deden maar mis de tijd van toen,toen ik je nog kende, justin het is goed zo, praatjes gaan rond, ik kan het niet meer aan je had een belofte gemaakt justin, denk maar is goed na. ik ben hard, dat weet ik. maar dat was jij ook in new york en als je echt, echt van me hield had je dat nooit gedaan, ik ben geen meisje waar je mee kan spelen, ik doe daar niet aan mee, ik ben verliefd, verliefd op een jongen, en helaas ben jij dat niet ik hou van je, en als de justin van toen ooit terugkomt bel me dan, het was fout, fout om met jamié te zoenen maar ik was zo boos daarna, ik heb tegen hem gezegd dat ik met jou ben, nou ja nu was, luister eerst is naar mijn kant van het verhaal voor dat je conxlusies trekt, ik ben je gaan zoeken in new york omdat ik van je hield. doei justin, met pijn in mijn hart sluit ik het hoofdstuk justin en amber af.
x.
ik lees, lees aandachtig, en er rolt een traan over mijn wang die ik woest wegveeg, ik huil niet, ik ben geen watje, ik heb het verpest.
ik ga voor het raam zitten en denk een beetje na, mischien is het beter zo, geen gezeik meer. gewoon een poosje geen meisjes meer.
ik ga rechtop zitten als ik amber uit haar huis zie lopen met een jongen, ik probeer te zien wie de jongen is, en met pijn in mijn hart stel ik vast dat het een van mijn vrenden is,was ik hoef hem niet meer als vriend. ik wil voor het raam weglopen, maar zie nog net dat ze zoenen, mijn meisje en hij, mijn vriend mitch.
Reageer (9)
omg wat zielig voor Justin(huil)heel snel veder
1 decennium geledenVerder!
1 decennium geledenverder!!!
1 decennium geleden