||67||
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Niall en slim!!!! Nee!!!!!! No way.
7 jaar geledenMaar Niall is wel listiger geworden om alles te verzwijgen voor zijn vrienden.
En snel als het gaat om smoesjes te verzinnen om geen echt antwoord te geven.
xxx
Ooooh, dit is zo'n mooi stukje! Ik ben zo opgelucht en gelukkig dat de jongens eindelijk zijn geheimen te weten komen, en dat ze hem kunnen helpen!
9 jaar geledenNu hopen dat hij zo snel mogelijk wakker wordt!
Ik vraag me wel af waarover Perrie met Zayn wil spreken... Misschien heeft ze iets door?
Alleszins, supergoed stukje!!
Een beetje laat, maar toch een kudo voor jou, lieverd!!
xxx
Oh geweldig stukje (:
9 jaar geledenIk hoop dat Niall snel wakker wordt, en dan alles vertelt!
Oh en Perrie gaat aan Zayn vragen wat hij voelt voor Niall!
Xxx
Snel verder!
Kudo!
BAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
9 jaar geledendit had ik echt eventjes nodig vandaag...
DIT IS ZO GOEDD
Snel verder. Niall moet echt veel meer vertellen aan de boys. Ik hoop dat het echt allemaal goed komt...
X