Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 137

Hey lieve lezers
Zoals beloofd, nog een hoofdstuk!
Morgen vertrek ik voor 9 dagen op reis (:

Groetjes magiclove

Je werd wakker door de wekker die afging waardoor je kreunde. Tom smakte de wekker uit en sloeg daarna zijn arm weer om je heen. Je drukte je dichter tegen hem aan en zuchtte tevreden. Je voelde Tom een kus op je haar drukken waardoor je een glimlach op je gezicht kreeg. Je drukte een kus op zijn borstkas en keek toen op om in Tom zijn ogen te kunnen zien. Tom: “Morgend prinses.” Je glimlach werd groter waarna je ook morgend zei. Tom drukte je weer dichter tegen je aan waarna je hem hoorde zuchtten. Tom: “Kan ik niet gewoon blijven liggen?” Jij: “Ik denk niet dat je fans dat fijn zouden vinden.” Tom: “Oké dan ontvoer ik jou gewoon.” Je wou al lachend van hem afgaan maar meteen nam hij je steviger vast en draaide jullie om zodat Tom bovenop je zat. Hij begon je overal te kussen waardoor je begon te lachen. Toen hij zowat heel je gezicht had gekust drukte hij zijn lippen stevig op die van jou. Tom: “Damn, ik ga je missen.” Jij: “Ik jou meer.” Tom: “Onmogelijk.” Daarna werd de deur open gesmeten door, hoe kon het ook anders, Bill. Bill: “Tom kom op, we moeten bijna… ow ik stoor, sorry!” Meteen liep hij de kamer weer uit en smakte de deur toe. Je keek Tom verbaast aan en proestte het daarna uit van het lachen zoals Tom. Haha blijkbaar zag deze houding er verkeerd uit voor Bill. Tom stond al lachend recht en begon met zich om te kleden. Ook jij stond dan maar op en begon met je om te kleden. Daarna ging je naar de badkamer en kamde je jou haar. Daarna gingen Tom en jij samen naar beneden om te ontbijten. Aan tafel zag je Annelies ook al zitten, die was blijven slapen. Er werden enkele goedemorgen uitgewisseld maar daarna was het stil. Na het ontbijt ging iedereen zijn tanden poetsen en daarna sleurden de jongens hun koffers naar beneden. Toen Tom klaar was ging hij naar je toe en sloot je meteen in zijn armen. Je sloeg je handen rond hem en legde je hoofd neer op zijn borstkas. Je schrok op van de bel en zag Gustav naar de voordeur toegaan. Gustav: “Jongens, de bus is er!” Je voelde Tom je steviger vastpakken en keek hem aan. Je drukte je lippen op de zijne en zoende hem tot jullie geen adem meer hadden. Je hapte naar lucht maar algauw drukte Tom zijn lippen weer op je. Na een tijdje lieten jullie lippen elkaar los, wat een smak geluidje veroorzaakte. Georg: “Hehe klaar? Dan kan ik ook afscheid nemen.” Tom liet je traag los en meteen werd je in de armen van Georg getrokken. Georg: “Nog veel succes en geen zorgen, ik let wel op hem.” Jij: “Dankje, veel plezier.” Je liet hem los en gaf daarna aan Gustav een knuffel. Tegen hem vertelde je hetzelfde en daarna gaf je aan Bill een knuffel. Bill: “Ehm nog eens sorry van ehm…” Je schoot terug in de lach en schudde je hoofd. Bill keek je verward aan maar je negeerde het en gaf hem nog een knuffel. Jij: “Geen zorgen en veel plezier, ik zal wel op Annelies letten.” Bill keek je glimlachend aan en ging daarna terug naar Annelies toe. Je voelde een paar armen om je heen en draaide je om zodat je Tom terug kon aankijken. Tom: “Ik ga je zo hard missen.” Jij: “Ik jou ook.” Je gaf hem nog een kus en daarna werden de jongens geroepen. Jullie gingen naar buiten en Gustav en Georg stapten meteen op de bus na nog een laatste dag te hebben gezegd. Je gaf Tom nog een zoen en toen jullie in ademnood zaten, legde Tom zijn voorhoofd tegen het jouwe aan. Tom: “Ik hou van je.” Jij: “Ik hou ook van jou.” Hij legde zijn hand op je wang en keek je diep in je ogen aan. Tom: “Ik bel of skype zoveel mogelijk.” Je knikte en gaf hem nog een laatste kus. Tom: “Nog veel succes schat, je gaat winnen, ik voel het.” Je voelde je rood worden en zag Tom achter Bill de bus opstappen. Daarna sloten de deuren en zag je Tom achter het raam verschijnen. Annelies was ondertussen bij je gaan staan en samen zwaaiden jullie de jongens uit. Toen je de bus om de hoek zag verdwijnen, voelde je de tranen jou ogen verlaten.


@Luckey: Haha ik denk niet enkel een boze Tom (;
@ jumbielove: Alsjeblieft ;p

Reageer (2)

  • jumbielove

    Verder gaan en veel plezier op vankantie vakantieganger krijgt ge mij nu echt ni mee in u handbagage :p

    9 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    AAAAAAAAAAAW!! Tomi-pomi weg.. ^pruil^

    Veel bellen dan maar! :D

    EN veel plezier op vakantie hea! =D

    xxx Kim

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen