Bourgeoisie - 1
"We'll be kings and queens in this dream. All for one, one for all."
HOOFDSTUK 1 - BOURGEOISIE
Jenah Graye
HOOFDSTUK 1 - BOURGEOISIE
Jenah Graye
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
Niall knullie, waar zijn je manieren?
9 jaar geledenDeze Niall heeft iets aantrekkelijks ja ahaha. God, ik ben zo dol op je schrijfstijl. Je schrijft zo geweldig en iedere keer weer weet je me helemaal in het verhaal te "zuigen"
Ik had verwacht dat dit verhaal ook heel goed ging zijn, maar dit overtreft alles. Met dit eerste hoofdstuk heb je me echt overtuigd (al was ik dat al, maar ik kan even geen woorden vinden?)
9 jaar geledenIk kan niet wachten op de volgende hoofdstukken
En wat betreft dat voetbal, mij maakt het niet echt veel uit. Ik zit niet zo in het voetbalwereldje, maar bij ons thuis wordt er dagelijks over gepraat dus ik ben het gewend :')
Geweldig hoofdstuk!
9 jaar geledenAaaah echt een heerlijk hoofdstukje.
9 jaar geledensuper awesome phenomiNiall geschreven <3!
9 jaar geledenVoetballen is zijn beroep dus dat moet er in voor komen en jij moet het verhaal schrijven zoals jij dat wilt niet zoals wij het willen.