Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 136

Hey
Hopelijk hebben jullie al een toffe vakantie achter de rug en hopelijk wordt het voor de rest nog een super vakantie!
Morgen post ik nog een hoofdstuk! (;
Dank jullie wel voor de verjaardagswensen, (ben trouwens 22 jaar geworden ;p )

groetjes magiclove

Keith: “Hallo Demi.” Jij: “Hallo.” Keith: “Vandaag krijg je 4 uur de tijd om iets te maken.” Kim: “We hebben al gezien dat dieren jou thema wel is, maar is dat dit keer ook het geval?” Damon: “Je moet iets maken rond het thema films.” Keith: “Daar is een plaats vrij en over 4 uur roepen we je terug, nog veel succes.” Je knikte naar de jury en liep meteen naar de toegewezen plaats toe. Films, maar welke? Er bestaan er wel miljarden. Misschien batman? Nee dat lijkt te logisch, wie weet hebben er al een aantal dat gemaakt. Misschien een film waar Johnny Depp in meespeelt? Hij is toch je favoriete acteur maar welke dan? Captain Jack Sparrow? Nee daar had je te weinig tijd voor. Hmm of een personage van uit Tim Burton zijn filmen? Opeens sprong het je te binnen. Meteen pakte je de eerste spuitbus en begon met de basislaag. Toen deze klaar was, nam je meteen een andere bus voor de eerste echte lijnen en vormen. Al gauw begon je de contouren van een kat herkennen, niet zomaar een kat maar the Cheshire Cat van Alice in Wonderland. Toen dat klaar was begon je met het opvullen van de vlakken en na een paar uur was je zo goed als klaar. Enkel nog maar de details nu. Je nam terug een andere spuitbus en een stuk karton om niet over een goed vlak te spuiten. Na nog een uurtje was je klaar en zette je jou naam bij je werk. Je keek op de klok en zag dat je nog 5 minuten over had en keek nog eens tevreden naar je werk. Hopelijk was dit goed genoeg voor de jury. Zelf vond je het er wel goed uit zien maar je wist maar nooit. Niet veel later werd je dan eindelijk geroepen en stapte je terug naar het kruisje toe dat voor de jurytafel stond. Je keek de jury afwachtend aan die jou werk aan het inspecteren waren. Je kon aan hun gezichten niks opmaken waardoor je de zenuwen terug door je heen voelde razen. Keith: “Vertel eens hoe kom je erop?” Jij: “Ik dacht eerst om batman te maken maar die keuze lag meer voor de hand liggend en dan dacht ik aan Johnny Depp, hij heeft in veel goede films gespeeld en ook in een aantal van Tim Burton en zo kwam ik op the Cheshire Cat van Alice in Wonderland ook al speelt Johnny Depp dat personage niet.” Kim: “Ik moet zeggen, het ziet er echt mooi uit, nogmaals heb je laten zien hoe goed je bent in dieren.” Damon: “Ik denk dat het vrij duidelijk is dat je talent hebt.” Jij: “Dankje.” Je kreeg een glimlach op je gezicht. Keith: “Goed we gaan er de spanning niet langer in laten zitten… Je gaat door naar de volgende ronde!” Je kreeg grote ogen, bedankte de jury en stapte daarna naar buiten. Buiten zag je niemand in de gang staan en dus liep je door naar de zetels waar je jou vrienden en vriend zag zitten. Tom had je meteen gezien en stond meteen op waardoor je in zijn armen liep. Jij: “Ik ben door, ik kan het niet geloven! Ik ga door naar de kwartfinale!” Meteen begon iedereen te juichen. Sam: “Groepsknuffel!” Meteen kwam iedereen op jou en Tom af en sleurden ze jullie in een groepsknuffel. Daarna liet iedereen je los en vertrokken jullie naar de auto. Tom en jij stapten achter de groep aan. Dit voelde onwerkelijk. De kwartfinale, je had nooit durven dromen dat je zover zou geraken. Tom gaf je een kus op je wang waardoor je hem aankeek. Tom: “Je hebt het verdient schat.” Je voelde je rood worden en keek naar je schoenen. Je hoorde Tom grinniken wat een aangename rilling door je heen liet en je een glimlach op je gezicht kreeg.




@SUPPORTxBILL: Dankje! Ik heb een rustige avond gehad, wat gezelschapsspelletjes gespeeld, vanavond ga ik met mijn familie wel gaan eten voor mijn verjaardag bij een Chinees restaurant (: Ja Nick... Wie weet wat er gaat gebeuren ;p
@jumbielove: Dankje! en het was tof op de tennis (;
@Luckey: Dankje! Ik wil niet spoilen maar die opdracht staat een beetje later uitgeschreven (; maar wat ze gaat maken is natuurlijk wel de vraag (; Jaja ik heb een grote voorraad geschreven voor binnenkort, omdat ik moet werken en studeren voor de herexamens zodat ik toch hoofdstukken kan blijven posten (; Haha en Tom is best wel schattig als hij jaloers is, niet? ;p

Reageer (3)

  • KiliXxEagle

    zooo lief! ff snel verder lezen :D xxx Kim

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaaaaaan

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Super lieve Tom weer!!!
    Ze moest ook door
    Anders hadden een boze Tom achter hun aan
    Dat kan je nu al vertellen xD

    Je kan Tom als nog laten malen ingrafittie kan elk moment
    Lieve Tom is gewoon super

    Snel verder please

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen