Foto bij Hs 75 - Next chapter

(door Lynn)
We zijn bij de toneelrepetitie. Nog twee weken voor de voorstelling en alles begint leuker en beter te worden. Eerst wilde ik echt graag de hoofdrol spelen maar Sasha is een geweldige Julia. Enkel ben ik er niet zo dol op dat ze met Chanyeol speelt, maar ach, ik ben ook trots op hem. Ik bedoel, mijn boyfriend is Romeo!
Meneer Compton is een heel goede leraar voor dit. Ik vind het ook wel fijn om te zien hoe goed hij met Sasha kan samenwerken, al lijkt er de laatste tijd soms wat tussen hen te spelen. Maar dat zal wel mijn verbeelding zijn.

(door Silke)
Samen met Rein zit ik aan een tafel in de eetzaal. Ik praat honderduit over alles wat in mijn hoofd opkomt. Om de stilte in te vullen. Rein doet zo vreemd de laatste tijd. Hij blijft die rare sms'en krijgen. In een raar moment heb ik zelfs achter zijn rus even geprobeerd in te breken in zijn telefoon maar ik wist zijn wachtwoord niet. Vroeger was zijn code de datum waarop we elkaar hebben ontmoet, maar die werkte nu niet meer. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is, wat hij voor me verbergt en vooral waarom.

(door Shailene)
Hand in hand met Sven loop ik door de gang van de school. Het voelt perfect. "Mijn vader filmt voor enkele dagen in Nieuw Zeeland, en hij heeft me gevraagd om mee te gaan!", vertelt hij enthousiast. "Wat heb je geantwoord?", vraag ik. "Dat ik meega! We vertrekken overmorgen."
Dit overweldigt me even. Hij is hier nog maar net en hij vertrekt alweer. Maar het is enkel voor een paar dagen.
"Ik ga je missen", mompel ik en ik blijf staan. Hij gaat voor me staan en glimlacht ,"Ik jou ook." Hij drukt een kus op mijn lippen en ik probeer niet te denken aan alles wat ik voor hem verberg.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen