Hs 74 - Sven 2.0
(door Sven)
"Noooon, Svenny, ne part pas!" Ik hoor Claires stem nog steeds in mijn hoofd. Ik grijns even. Ze werd helemaal gek toen ze hoorde dat ik van school zou veranderen. Daarna ging ze bij Juliette uithuilen of zo. Ik vind het eigenlijk best leuk dat ik nu niet meer let hen zit opgescheept. Ik kijk door het raam van de trein. Na een tijdje begon dat Frans echt tegen te steken en die meisjes al helemaal. Het is tijd voor iets nieuws. Sven 2.0. En RMA heeft enkele best leuke meiden: Inge, Lynn, Sterre of wat haar naam ook mag zijn en boven allen Shailene natuurlijk. Ik hou van Shailene. Ze is het eerste meisje dat me dit gevoel kan geven. Maar toch heb ik het gevoel dat er iets fout zit. Ze verbergt dingen voor me. Dat is duidelijk. Juliette vertelde me dat Shailene grote plannen had, maar ik heb geen idee wat ze daarmee bedoelde. Ik ben bang dat het gaat foutlopen tussen ons. Ik weet dat ik normaal de stoere bink hoor te zijn, maar Shailene maakt me onzeker. Ik ben dol op haar maar die ene blik in haar ogen, maakt me bezorgd. Ik weet best dat ik enkele slechte gewoontes heb: met roken ben ik gestopt, maar ik drink nog steeds erg veel, en ik trek me niet veel aan van anderen. Toen ik bevriend geraakte met Inge besefte ik dat deze dingen geen goede eigenschappen van me zijn, maar echte problemen. En ik denk dat ik bereid ben om daaraan te werken, maar het lijkt wel of Shailene deze dingen juist leuk vindt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Shailene echt geweldig. Ik ben enkel bang voor de toekomst. Maar dat zou ik nooit iemand durven vertellen.
"Station: Royal Magic Academy", klinkt door de speakers van de trein. Ik neem mijn bruine koffer in mijn rechterhand en stap uit de trein. Op het perron zie ik meteen een groepje leuke meisjes staan. Ik herken ze meteen als Shailene, haar zus, Inge, Lynn en eentje van die tweeling, wat waren hun namen alweer? Myna en Rosa? Ja, dat was het! Ik stap naar hen toe.
"Sven!", schreeuwt Shailene uit en ze springt in mijn armen. Ik glimlach ,"Ook goed om jou te zien, Shay!"
"Hoe was je reis?", vraagt Inge en wanneer Shailene me heeft losgelaten, omhelst ze me. "Fijn om terug te zijn, Inge", antwoord ik en ik glimlach.
Daarna omhels ik de andere meisjes. "Ook leuk om jullie terug te zien, Lynn, Sarah en Myla!"
"Ik heet Sasha", antwoordt Shailenes zus. "Echt?", vraag ik. "En mijn naam is Rosanne", vult het meisje van de tweeling aan.
Ik glimlach alleen maar. Dan neem ik mijn koffer en we vertrekken naar het schoolgebouw.
Reageer (1)
oeee leuk spannend : )
6 jaar geleden