okayy justin bieber is coolish (lllllll)
hij's extra lang omdat ik de laatste tijd zo'n korte stukjes post (a)

AT THE BEACH ' -
tijdsprong -

Elke avond gingen we naar het strand om rond het kampvuur te zitten. En elke avond werd de stem van Matt in mijn hoofd iets draagelijker. Ik zag Justin op mij af komen en ga hem een kusje. Zijn oogjes keken een beetje nep-zielig en ik gaf hem nog een kusje. Nu ging hij zowat op mij liggen en ik voelde zijn warme tong tegen mijn lippen aanduwen. Hij zweefde nu, steunend op zijn ellebogen, een paar centimeter boven mij. Ik gaf hem plagend nog een kusje op zijn wang. Ik rolde vanonder hem en stond recht. "En wat ga je nu doen?" vroeg hij toen hij zijn armen rond mij had geslagen. Ik deed een denkend gezichtje na en probeerde me los te maken. Ik liep richting het water met Justin achter me aan, hij lachte, ik lachte, en daar was Matt weer. Ik zal altijd van je blijven houden, no matter what. Voor de eerste keer deze vakantie negeerde ik de stem. Ik bleef lachen en liet me op het koude zand vallen. Justin ging naast me zitten en trok me op zijn schoot. Ik voelde zijn klamme handen op mijn blote benen. Ik keek achter me en drukte mijn lippen op de zijne. "Een paar weken geleden kreeg ik een brief, dat ik niet gewonnen was met de M&G na jou concert, en nu zit ik hier in Californie op een strand met je te zoenen." Ik besefte dat het echt dom klonk maar hij lachte alleen maar. "Die meisjes van de M&G waren lang niet zo leuk als jou." Ik lachte. Hij sloeg zijn armen rond mijn buik en viel neer zodat ik zowat half op, half naast hem lag. -Snapje?- "Look up to the stars and watch them dissapear, till the sun rised up." ik keek naar zijn fonkelende oogjes en gaf een kusje op zijn neus. We bleven nog een halfuur naar de donkere sterrenhemel staren zonedr een woord te zeggen. "Zou Demi je missen als je bij mij zou blijven slapen?" ik nam zijn hand vast en liep verder, terug naar het kampvuur. "Dat zullen we direct weten" Lachte ik. Ik liet zachtjes zijn hand los en liep naar Demi. Ze zat huilend op het zand terwijl Ryan haar probeerde te troosten. Ik ging naast haar zitten en besloot dat dit niet echt het juiste moment was om het haar te vragen dus vroeg ik maar aan Ryan wat er was. "iets met een dagboek, en haar broer, en jou. Ik weet het niet precies maar ze is erg van streek." ik hoorde Matt zijn stem weer. Ik vertel het haar in Californie. Het is ons geheimpje. Ze is mijn kleine zusje, ze moet het ooit weten. Ik knipperde met mijn ogen en besefte dat ze in mijn dagboek had gelezen. "Demz?" probeerde ik voorzichtig. "Waarom heb je het me nooit verteld?" snauwde ze terug. Ik schrok van de onedrtoon in haar stem. "Hij.. ik... nou.., uhm, hij zou het je vertellen en ik moest zwijgen, maar toen dat ongeluk en ik wou niet, nou... je snapt me wel." Ze keek me aan met een dodelijke blik. "Nee Aline, ik snap het niet. Hij was mijn broer, VAN MIJ" schreeuwde ze uit. "Je had sowieso al niet in mijn dagboek moeten lezen." zei ik nu ook bitchy terug. Justin zat naast me en vroeg me om alles uit te leggen maar ik barste gewoon in tranen uit. "Ik blijf vannacht bij Justin slapen." Kreeg ik er met moeite uit. het kon me niet schelen wat ze ervan dacht, ze had onze vriendschap kapot gemaakt door in mijn dagboek te lezen. Ik had het haar heus wel verteld als ik er klaar voor was.

Reageer (3)

  • Juvenile

    aaaah wat zielig.
    neee
    echt
    beter rot die demi op.
    en doet ze niet zo eigenwijs;3
    ahahah
    oke
    ikben leveloos vandaag, maar erstaat een nieuwe op
    dus ikga hem even lezen!

    1 decennium geleden
  • Drake

    je moet verder,
    heel snel
    want je kan goed schrijven
    en je verhaal is ook amazing
    en ik schrijf
    levenloze reactie's 8D
    whehe.
    xoxo

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    oehoeh, (aa)
    spannend, jij moet snel verder,
    want ik vind dit verhaal geweldig,
    ik zeur altijd wel, hihi.
    (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen