011
Het is zo heerlijk weer, hopelijk geniet iedereen!
Veel leesplezier
x E
Veel leesplezier
x E
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Ahwwwww arme emily!!!! leg het uit!!!
9 jaar geledenLeg dat dan uit
9 jaar geledenNee jij bent lekker trouw Zac.. damn!!
9 jaar geledenJe houd Kim aan het lijntje. Zij betekent niks voor jou, en Emily is ook niet meer dan een speeltje voor je
Je doet het puur voor het plaatje en voor de seks.. weet het zeker
Emily... hou hem op afstand. Hij is nu net zo triest bezig als Kardo...
Zielepiet.... hij is gewoon jaloers dat je niet alleen met Zac flirt maar ook met anderen. Hij mag wel een relatie hebben en vreemdgaan maar jij moet trouw blijven aan hem en mag alleen met hem praten en flirten?
Wie denkt hij dat hij is? Merk je ook hoe fucked up dit klinkt Em? Als jij hiernaar luistert gaat hij je leven bepalen. Dat moet je niet toelaten..
Waar was Zac in de tussentijd? Was hij Kim aan het zoenen en met haar het bed in gedoken? Om vervolgens weer met jou te flirten? Of was hij een andere meid aan het versieren? Stomme Zac.. hoe kan je gevoelens hebben voor zo'n eikel?! Negeer hem maar even Em. Is het beste. Nu is Zac pure tijdsverspilling. Trieste egoist..
Kudo!
Snel verder!