Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 135

Hey lieve lezers
Vandaag ben ik jarig! (:
Kroatië was echt super trouwens, maar de 14e juli vertrek ik alweer voor 9 dagen op reis met een vriendin (:
Zal proberen om zoveel mogelijk hoofdstukken te posten in de tussentijd

groetjes magiclove

Jullie zaten in de auto naar dat programma. Met jullie bedoelde je Tom, Bill, Sam en Annelies. Jullie zaten in Tom zijn grote auto waardoor het toch niet zo super krap was. Sam: “Ugh waarom ging ik alweer mee?” Jij: “Om mij te supporteren.” Sam: “Juist ja.” Jij: “En om die knapperd te zien.” Meteen werd Sam rood. Tom keek je even met opgetrokken wenkbrauwen aan maar keek snel weer weg naar de baan voor hem. Sam had blijkbaar Tom’s blik gezien en giechelde. Je deed een teken dat ze moest kappen maar ze vond het blijkbaar te grappig. Sam: “Hey Demi, misschien wil hij wel bij ons zitten zo meteen.” Je schudde lachend je hoofd. Niet veel later kwamen jullie aan op de parking en Tom stapte meteen uit waardoor Sam nog harder moest lachen. Sam: “Wat is het toch schattig dat hij jaloers is.” Je rolde al lachend je ogen en stapte ook snel uit en liep naar Tom toe. Hij keek je niet aan maar daar trok je jou niks van aan. Je sloeg je armen om hem heen en ging op je tippen staan om hem een kus op zijn wang te geven. Jij: “Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat jij de knapste, de liefste en meest stoere jongen ooit bent?” Tom keek je aan en kreeg een glimlachje op zijn gezicht. Tom: “Sorry.” Hij nam je stevig vast en je ruste met je hoofd tegen zijn borst. Je voelde hoe hij zijn hoofd op die van jou plaatste en zo stonden jullie even. Sam: “Oké lovebirds, ik ga al naar binnen.” Je liet Tom los en nam zijn hand vast. Jij “Kom.” Jullie liepen samen hand in hand naar binnen toe waar Sam, Bill en Annelies net naar binnen waren gegaan. Eenmaal binnen zag je ze meteen zitten in het hoekje met de stoelen waar jullie vorige keer ook zaten. Je zag Jason er ook zitten samen met nog een man. Je hoorde Tom zuchten en keek hem lachend aan. Jij: “Kom op, maak je toch geen zorgen.” Tom knikte en jullie liepen door naar de rest. Sam: “Hehe daar hebben we de lovebirds.” Je lachte even om Sam haar woorden en liet daarna Tom los om Jason te begroeten. Jason: “Demi, dit is mijn broer, Nick.” Jij: “Aangenaam.” Ook Tom stelde zich netjes voor en ging dan naast jou zitten op één van de stoelen. Jullie begonnen een beetje te praten en het was best wel grappig. Na een tijdje werd Jason opgeroepen en wenste iedereen hem succes. Nick bleef bij jullie zitten en keek je aan. Nick: “Ik moet zeggen Demi, je hebt echt talent.” Jij: “Dankje.” Nick: “Moest Jason niet meedoen zou ik echt voor jou stemmen.” Jij: “Jason, zal er wel door geraken. Hij is goed.” Nick knikte maar bleef je aankijken. Je voelde arm rond je middel en keek Tom aan. Hij hield echter nauwlettend Nick in het oog. Je rolde eens met je ogen en begon daarna een gesprek met Sam over gisteren. Toen Jason terug kwam werd jou naam afgeroepen en stond je recht. Jason keek je met een grote glimlach aan en wenste je nog succes. Daarna ging hij naar huis samen met zijn broer. Tom ging met je mee tot aan de deur en gaf je nog een kusje. Tom: “Succes prinses.” Je wierp nog een kushandje naar hem toe en stapte daarna door de deur. Je voelde de zenuwen door je heen razen maar liet het niet merken. Je stapte terug naar het kruisje toe aan de jurytafel en keek de jury glimlachend aan.

Reageer (3)

  • Luckey

    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!
    Doe dat ze een persoon meoten na maken!!!
    Dan doet ze Tom!!!

    Super lief deeltje!!
    Snel verder please

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaaaaaaan en nog is happy birthday

    9 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    PROFICIAT!!!! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad en nog een fijne avond hebt! (hoera)

    Was een superhoofdstuk! Maar die nick mag ik niet. ~steekt tong uit~

    xx Kim :Y)(flower)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen