Morning! :-)
Na enkele weken wolken en regen eindelijk terug het zonnetje! Dus geniet er allemaal van! Xx

Na een doolhof van gangen te doorlopen hebben staan we eindelijk voor een kamertje te wachten. De ene man, die er het laatst is bijgekomen klopt op de deur, maar er komt geen antwoord. 'Ga maar...' Zegt hij als we uiteindelijk twee minuten staan wachten hebben. De mannen zetten allemaal een stapje opzij zodat enkel ik nog voor de deur sta. Een tikkeltje nieuwsgierig kijken ze me allemaal aan, ik zet een stapje naar voren, klop nogmaals op de deur en neem uiteindelijk de klink vzn de deur beet. Ik ben het nog niet helemaal zeker, maar heb wel al een vermoeden wie of wat er achter de deur te vinden is... Ik zucht nogmaals diep en maak dan de deur open. En ja hoor, daar zit zoals ik verwacht had Harry. Helemaal in gedachten verzonken staart hij voor zich uit, ik draai me om om de deur te sluiten en de mannen steken nog allemaal hun duim naar me op waardoor er een glimlachje op m'n lippen ontstaat. Uiteindelijk sluit ik toch de deur en draai ik me weer om naar Harry waardoor ik toch zijn aandacht te pakken heb gekregen. 'Manon?' Meteen verschijnt er een glimlach op Harry zijn gezicht en stelt hij zich recht. 'Hoe? Ze hebben je gevonden?' Harry slaat zijn harmen rond me heen en trekt me dichterbij voor een knuffel. 'Hoe bedoel je? Ze hebben me gevonden?' Haar laat me terug los en kijkt een beetje verlegen naar z'n schoenen. 'Wel... Die dag in Gent, het bleef maar in m'n gedachten spoken, jij bleef maar ik m'n gedachten spoken. Ik heb de jongens erover verteld en Louis kwam op het geniale plan om...' En net op dat moment komen de andere jongens binnen, met Louis op kop. 'Ooooh, we hebben Manon gevonden!' Louis komt naar me toegelopen en geeft me een hand. 'Je bent zelf nog mooier dan op foto! Aangenaam, ik ben Louis!' Ik lach een beetje verlegen. 'Ik ben Manon, maar dat wist je blijkbaar al.' Louis geeft Harry een klap op z'n schouder. 'Ik ben blij dat je ze gevonden hebt maat, echt waar.' Harry knikt, zonder nog iets te zeggen en na Louis komen ook Liam en Niall hun voorstellen.
'Wel, en toen kwam ik op het idee om je foto aan de security te geven.' 'Zodat ze je konden herkennen...' 'En naar Harry zouden brengen...' 'En ons plannetje is gelukt, ha!' Niall en Louis vullen elkaar perfect aan, waardoor ik de hele tijd zit te lachen. 'Ik denk wel, dat we hun twee eventjes alleen kunnen laten, niet waar?' Liam wijst naar Harry en mij. 'Oh, ik denk het niet... Ik zit net zo lekker.' Louis legt z'n benen op tafel en drinkt even van z'n cola. 'Grapje! Ik ben al weg, vergeet de ontmoeting met de fans niet Styles!' En met die woorden verlaat Louis de ruimte en zit ik alleen met Harry in de kamer.

Reageer (2)

  • awsten

    Hahahah geweldig :')

    8 jaar geleden
  • Monks

    Hahahahahahahah Louis don't be A cockblock

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen