||Nine Days and Seven Hours till the game||

Ik loop richting de slaapkamers en als ik eindelijk weer de kamer van mij en Elena vindt, pak ik mijn sleutel en open ik hem. Vervolgens stap ik naar binnen en sluit ik de deur weer achter mij. Ik loop naar het bureau waar ik opeens een brief vindt. Ik pak hem in me handen en lees hem aandachtig.

Beste Emmelie Di Forest en Elena Paparizou,

Welkom in jullie avontuur van Rival games. Jullie hebben je beide op gegeven samen met je rivaal en dat is iets wat wij hier zeer waarderen. Hieronder bevindt zich het schema van de komende vijf dagen, de openlopende drie dagen daarna wijken af van dat rooster dus daarover krijg je naderhand duidelijkere informatie. Indien een van jullie vragen heeft over het rooster, meldt het per direct bij een spelleider.

Rooster van Emmelie Di Forest en Elena Paparizou,
7:30 Melden in ontbijtzaal 1 voor Emmelie en ontbijtzaal 2 voor Elena voor een goed ontbijt.
8:00 Voorbereiden van training, denk hierbij aan je trainingskleding aandoen, je zelf klaarmaken enzovoort.
8:30 Melden bij de trainingszaal ( de eerste dag worden jullie opgehaald, de opeenvolgende dagen lopen jullie zelf naar de zaal)
8:45 Instructies over de activiteiten van de dag die iedere kandidaat gaat doen
9:00 Start Training onderdeel 1 ( spelmakers bepalen wie waar begint, hier wordt niet over gediscussieerd)
10:30 Start Onderdeel 2 ( ook hierover wordt niet gediscussieerd)
12:00 Pauze in verband met lunchen ( dit doe je in exact dezelfde zaal als in de ochtend)
13:00 Hervatten Training met onderdeel 3
14:30 Onderdeel 4
16:00 Training afgelopen, de kandidaten mogen nu doen waar ze zin in hebben, indien het binnen het terrein van het progamma is.
18:00 Avondeten, dit doet iedereen in de hoofdzaal aan dezelfde tafel als vandaag.
19:00 Avondeten afgelopen, kandidaten mogen weer doen wat ze willen
21:00 alle kandidaten moeten weer in hun kamer zijn om zich klaar te maken om te slapen.
22:30 alle lichten vallen uit, de kandidaten moeten uitrusten.

Als u problemen of kritiek wilt leveren over dit rooster, meldt het in een brief en stuur deze op.

Ik leg de brief weer neer zodat Elena hem zo kan lezen en ik loop richting de douche om me even te wassen. Wanneer ik dat heb gedaan stap ik uit de douche om me weer even om te kleden in mijn pyjama kledij die uiteraard weer veel te groot valt, maar als je slaapt maakt dat niet veel uit. Ik pak de föhn zodat ik teminste niet met natte haren hoeft te slapen want als ik een tip heb gekregen van Maimuna is het dat je haren zo droog mogelijk moeten worden zodat je niet ziek wordt, wat totaal ongunstig is voor kandidaten in spellen zoals deze. Wanneer ik weer denk aan Maimuna voel ik me meteen stukken minder fijn. Hoe zal zij zich voelen? Verraden door haar vriendin? Eenzaam? Woedend vanwege mijn streek?. Dit plan was eigenlijk zodat ik Polina kon terug pakken maar ik moet er blijkbaar veel voor opofferen zoals Maimuna achterlaten, wat al heel moeilijk is voor mij, degene die de keus maakte. Ik vraag me af hoe Maimuna erover denkt. Zit ze misschien te huilen in een hoekje met een foto van ons in haar handen denkend over ons leukste momenten, denkend dat zulke dingen misschien nooit meer kunnen gebeuren. Ik voel me rot voor haar. Ik ben eigenlijk een rot vriendin, ik laat Maimuna gewoon in de steek omdat ik alleen maar aan mezelf kon denken en aan Polina, en daardoor vergeet ik wat andere kunnen denken en voelen en in dit geval bedoel ik Maimuna. Ik kruip onder de lakens van het bed en langzamerhand val ik in slaap met dit nare rot gevoel veroorzaakt door mezelf.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen