Foto bij For Starters - 02

Sorry lieve lezertjes dat jullie zo lang op mij hebben moeten wachten. Ik ben super druk geweest met het halen van mijn deadlines en ik kwam er achter dat ik een stukje tussen twee stukjes in kwijt geraakt was, dus ik moest dit stukje opnieuw schrijven, terwijl ik daar niet echt tijd voor had. Vandaar .

Dan heb ik direct nog een slechte mededeling, morgen ga ik op vakantie. Ik heb nog altijd een voorraadje, maar die is niet heel groot meer. Ik heb geen idee hoe vaak ik WiFi heb daar, dus ik kan niets beloven over de post snelheid. Ik ben iets meer dan een week weg, dus niet denken dat ik jullie vergeten ben! ;)

@yourfriend, haha sorry sorry, maar het moet natuurlijk wel een beetje realistisch blijven. Haha die ‘kelder’ gaat nog wel even duren haha.

@NewtLover1999, lief! Bedankt voor je reactie!

@girlicious, haha dat weet ik toch, maar ik wou je graag even een beetje plagen haha. Holy shit dat waren wel heftige meet en greets, dat kan ik helaas niet regelen. Het hoofdstukje heeft wat langer geduurd dan normaal, maar ja redenen zijn hierboven al genoemd. Haha nou ja misschien niet direct in de 30, maar ze is al behoorlijk succesvol in de marketing business, dus moet ze daar op z’n minst al een paar jaar werken. Haha ja Dave ziet May ook wel stiekem een beetje zitten. Tnx weer voor je kudo en je leuke reactie!

@Jxsmijn, Awh dat is lief van je, dank je wel! Leuk om te lezen dat je zo nieuwsgierig bent haha.

@xALIENx, bij dezen!

@katl1, ja I know right! Ik zou echt helemaal stuk gaan van de zenuwen.

Het heeft dus even geduurd, mijne excuses, maar nu wel weer een nieuw stukje. Let me know what you guys think!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • katl1

    Snel verder please!!!!

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    Veel plezier op vakantie!
    Laat ons wel weten hoe het was he!

    Dave.... waarom bespreek je zulke dingen tijdens een etentje? In een fcking restaurant
    Had dat bij jou of May thuis gedaan. Je kan dan op een afgelegen plek in het restaurant zitten.. muren hebben oren. Mensen kunnen bepaalde dingen opvatten en das best genant
    Die lijst is wel een goed idee. En super lief dat Dave wil dat May eerlijk is en haar grenzen aangeeft.
    Dit kan je wel aan May. Dave doet alleen wat jij wilt dat hij doet. Verder zal hij niet gaan. Vertrouw hem. Vul die lijst EERLIJK in en geef duidelijk aan of je het wilt of niet. Nee is nee May. Simpel als wat

    Een hele fijne vakantie alvast! Lekker gaan genieten. Ik kan wel een weekje wachten. Het zal wat moeite kosten maar ik zal sterk zijn en me groot houden :P

    Kudo!
    Snel verder!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen