Hello! Het is echt zulk raar weer, Ughh...
Anyway, fijne dag iedereen! :-)

'Manon?' De manier waarop Harry me aanspreekt is schattig, Manon wordt op z'n Frans uitgesproken... En de combinatie van het engels plus het Frans maakt het juist zo ongelofelijk schattig. Ik knik glimlachend en zet m'n zonnebril op m'n hoofd. 'Zou je me misschien enkele bezienswaardigheden willen tonen?' Een beetje verrast kijk ik Harry aan. 'Euh, ja hoor... Natuurlijk. Wat wil je zien?' Harry haalt z'n schouders op en zet net zoals ik net deed z'n zonnebril bovenop z'n hoofd. 'Wat stel je voor?' Ik kijk even op m'n horlog. 'We kunnen naar het Gravensteen of een boottochten maken?' 'Klinkt goed! Doen we!' 'Allebei?' 'Ja waarom niet? Of moet je ergens heen?' 'Nee hoor, wat wil je eerst doen?' 'Bootje varen?' 'Oke! Let's go!'

'Wat, nee... Jij gaat m'n ticketjes niet betalen hoor.' Harry zet zijn handen in z'n zij en kijkt me verontwaardigd aan. 'Jij bent mijn gids, ik ben je dit wel verontschuldigt, Manon.' Ik schud m'n hoofd en wijs naar de man met z'n grijze shirt aan. 'Dat is je gids, niet ik...' 'Maakt niet uit, ik betaal... Of je het nu wilt of niet.' Ik gooi m'n handen zachtjes in de lucht. 'Wat jij wilt, Harold...' Harry haalt z'n wenkbrauwen op en kijkt me raar aan. 'Hoe weet jij dat?' Ik haal m'n schouders op. 'Hoe weet ik wat?' 'Harrold?' 'Ooooh, dat...' Lach ik. 'Luister jij toevallig naar onze muziek?' Ik steek zachtjes m'n handen in de lucht. 'Ik beken...' Waarop Harry hoofdschuddend begint te lachen. 'Ik heb nog geen enkele fan zo koeltjes weten te reageren...' Ik glimlach en kijk bewonderend om me heen. Eventjes valt ons gesprek stil, voor het eerst in ondertussen al anderhalf uur. 'En ik hou wel van je humor...' Zegt Harry zachtjes zodat hij na enkele minuten de stilte verbreekt waarop ik dan weer begin te lachen. 'Ik mag jouw humor ook wel hoor...' Zeg ik lachend. 'Eindelijk...!' Zegt Harry precies alsof hij de grote pot gewonnen heeft. Enkele mensen kijken ons kwaad aan, volgens mij moeten we een tikkeltje stiller zijn. 'De meeste mensen worden gek van m'n grapjes...' 'Ja, dat krijg ik ook wel eens te horen...' We lachen en grappen nog eventjes verder voor we toch beginnen op te letten. Harry neemt er af en toe eens zijn iPhone bij om vervolgens foto's te nemen. 'Gent is echt wel mooi...' Zucht hij uiteindelijk als het bootje stopt, het tochtje zit er jammer genoeg al op...

Reageer (1)

  • awsten

    Aha, het is dus wel Harry Styles :') wauw ik ben zo dom hahahah

    Manon is wel opvallend rustig om Harry fucking Styles te ontmoeten, ik zou al lang geflipt zijn

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen