Dag dames! :-)
Ik ben blijkbaar nu al 2 abo's kwijt? Ik hoop ze er snel terug bij te hebben...
Nu is alles Nogal saai, maar eenmaal het verhaal op gang komt gaat dat normaal wel overgaan.
Anyway, fijne dag iedereen! :-)

Ik sta nog geen twee minuten aan de bushalte of de bus is er al. Het heeft dus geen haar gescheeld, of ik kon fluiten naar m'n dagje Gent. Tevreden dat ik toch m'n bus gehaald heb zet ik me neer op een bankje en neem ik m'n oortjes van m'n gsm erbij. Ik kijk blader door m'n lijsten van muziek en stop bij de lijst die ik van One Ditection gemaakt heb. Heerlijk voor op een zonnige dag zoals vandaag! Ik tik ritmisch mee met m'n voet op de maat van de muziek en ik kan het niet laten om stiekem ook mee te zingen. Gelukkig zijn er nog geen andere medereizigers, anders kan het soms nogal gênant worden...

Na een uurtje ben ik eindelijk bijna in Gent, ongeduldig kijk ik naar buiten en druk ik op het belletje iets voor we aan de halte aankomen. Het is nog vroeg, 10 uur en de winkels zijn nog maar net open. Ik besluit dus om eerst te gaan winkelen en daarna een terrasje te doen. Nu is het nog heerlijk rustig in de winkels en ga je zeker niet moeten aanschuiven aan de pashokjes. Ideaal dus!
Na even op de tram gezeten te hebben kom ik aan op de korenmarkt, meteen versnel ik mijn pas en loop ik de six binnen. Ik hou van oorbellen en heb er thuis heel veel liggen, maar zeg nu zelf... Een vrouw kan nooit genoeg juwelen hebben, toch? Nadat ik afgerekend heb ga ik de H&M binnen, er zijn al promoties! Nu ga ik zeker m'n slag kunnen slaan! Ik snuffel door de rekken nog steeds met m'n oortjes in. Net op dit moment speelt Illusion, dit is zoooo'n leuk nummer en iets luider dan normaal begin ik dan ook mee te zingen. Ik krijg enkele rare blikken van andere meiden die al vroeg aan het shoppen zijn en de medewerkers van de winkel kijken me geamuseerd aan. Ik glimlach naar hun telkens als een van hun me begroet en huppel met m'n handen vol haast naar de pashokjes die helemaal leeg zijn. Heerlijk toch?!

Enkele uren later, euro's armen en zakken rijker laat ik me neerploffen op een van de stoeltjes die staan op het terras van een leuk koffiehuisje. Ik zet zorgvuldig al m'n zakken neer op de grond en neem er de kaart bij die ik vervolgens grondig bestudeer. Het is heerlijk weer en ik heb wel zin in iets verfrissends dus besluit ik maar om een soort frappuccino te bestellen. Gauw neem ik er het boek bij die ik daarnet gekocht heb, voor ik het weet ga ik helemaal op in het verhaal en vliegt de tijd voorbij tot iemand me aanspreekt... 'Sorry, kan ik bij je komen zitten?'

Reageer (3)

  • awsten

    Dit is zo leuk omdat ik het me allemaal kan voorstellen op de plekken zelf :3

    8 jaar geleden
  • DreamyHoran

    Jaa, dat mag well, je mag er bij komen zitten (;

    8 jaar geleden
  • Monks

    Natuurlijk kan je bij haar zitten Harry!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen