Bang loopt iedereen weer naar de Hoorn waar Mags hun opwacht. "We Hebben goed nieuws en slecht nieuws" zegt ze "het slechte nieuws is dat Nikki is gestorven door toedoen van de beroeps maar ze is Beetee en ze heeft haar laatste drankje ingezet op Qing, die nu ook dood is. Nikki was dus Beetee de heks maar Qing was Clove een van de Beroepstributen". De rest juicht dat ondanks de dood van Nikki er een Beroepstribuut Minder is. "Maar alsnog moeten we stemmen om de andere vier beroeps te doden".

Tributen, stemmen kan tot 9 Juli, stem wijs zodat de tweede beroeps ook sterft


Deelnemers
1. Marijsel|| Annemarije||Vossensnuit||Nacht1
2. 199|| Levi||Tribuut||Nacht2
3. Khronos|| Sav||Glimmer||Dag 4
4. Unshadowed||Jente||Tribuut||Nacht2
5. Involved|| Elly||Tribuut||Dag 1
6. Furiosa||Nikki||Beetee||Nacht 5
7. Painkiller|| Qing||Clove||Nacht 5
8. Gunnulfsen||Dore |
9. Tsundoku|| Marjolein |||||
10. MrsWhitesides|| Fay||Tribuut||Nacht 1
11. Sibyl||Julia |
12. Black|| Lisa
13. Grohl||Elia |
14. Edilio|| Ness
15. Frenchcore|| Lotte
16. Hazy|| Bianca
17. Hermelien16|| Hermelien
18. Gailsel||Gail||Cashmere||Nacht 1
19. Fictionalworld|| Vera
20. Sociopaths|| Marie
21. JBarakat||Sarita
22. SadisticElz||Elz||Katniss||Dag 2
23.Dylazing||Sylvester
24.Audora|| Ruskow
25.AwkwardTurtle||
26. Orvieto|| District 3 Jongen||Dag 3
27. StephenFry||Felicia
28. Spotgaai||Marlies
29. SamWinchester||Sharon |||
30.Shank||Rani||Tribuut||Dag 2

Reageer (21)

  • SHlNee

    @Fictionalworld interessant.. Zeker iets om mee te nemen in de theorieën.

    Daarnaast ben ik naar iets anders gaan kijken. Het is namelijk zo dat de wolven de volgorde van het lijstje aanhouden. Twee nachten is er niemand dood gegaan en degene die op dat moment als eerst op het lijstje stond, was Savannah, de slet. Na twee nachten viel het me op dat Tsundoku/Marjolein de eerste was die op Savannah stemde, met de theorie dat de mensen om haar heen tributen waren. Persoonlijk verdenk ik nu dus ook Tsundoku/Marjolein, omdat het me niets zou verbazen dat de wolven Savannah eruit wouden spelen dmv stemmen omdat ze haar 's nachts niet konden doden.
    De twee anderen die dit deden, waren Painkiller/Qing (waarvan bekend is dat ze een beroeps was) en Evanel/Daniela

    Dit is nog niet mijn stem, gewoon een theorie.

    Wel vind ik het dan grappig dat de ene verdachte op de andere verdachte stemt. Misschien wolven tactiek om de ander te "beschermen" als de een dood gaat? Ook al heeft Tsundoku/Marjolein nu dus wel de meeste stemmen hierdoor, wat weer vreemd is.

    9 jaar geleden
  • macusa

    9. Tsundoku || Marjolijn

    9 jaar geleden
  • OosterEiland

    @AwkwardTurtle
    Ze heeft wel eens gestemd en ik heb haar ook een tijdje verdacht gevonden, maar dat was meer gevoel. (en stem gedrag) Omdat ze nauwelijks stemde en de eerste was die op iemand stemde die er uiteindelijk de uit ging. Ik vond het een zwakke theorie van mij dus ik ben daar maar mee gestopt. Maar nu je het zegt, ze kan best een beroeps zijn.

    9 jaar geleden
  • Arcturus

    29. SamWinchester||Sharon.

    9 jaar geleden
  • SHlNee

    Qing, een wolf, heeft nog gauw een lijstje mensen doorgegeven met degene die naar haar "gevoel" wolf zouden kunnen zijn. Het zou me niks verbazen als 1 van die personen dan ook daadwerkelijk een wolf is. Ik wil nog even een kijkje nemen naar het stemgedrag van deze mensen, maar ik wil het alvast met jullie delen, omdat ik dit pas vanmiddag kan doen.

    Wat ik trouwens ook opvallend vind, is dat Hermelien eigenlijk nooit iets zegt, maar de hoofdstukken e.d. blijkbaar wel leest. Ze houdt zich onopvallend, lijkt het. Betekend dit misschien iets?

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen