||07||
||Nine Days and Eighteen Hours until the game||
"Wil iedereen even opletten?" zegt Animinata "ik ga nu alle namen opnoemen zodat ik weet of iedereen er is, de eerste naam is Edward". Ik hoor een lange slungelige jongen Ja zeggen "Dankje Edward" zegt Animinata "de Volgende naam is John". De jongen naast Edward steekt zijn hand op. "Oke het eerste duo, is er, stappen jullie twee alvast in?" vraag Animinata aan Edward en John waarop de twee instappen "de Volgende naam van het volgende duo is Maraaya". Maraaya zegt met een zangerige stem ja waarop Animinata haar naam afstreept. "De volgende naam is Tijana" zegt Animinata en Tijana zegt gauw ja. Vervolgens stappen ook die twee meiden in de auto die vervolgens verdwijnt. "Oke de volgende twee duo's zijn, Sarah en Miriam" zegt Animinata, de twee meisjes lopen de tweede auto in. "En het andere duo is Alexander en Ryan" zegt Animinata en ook dat duo verdwijnt in de tweede auto die ook vertrekt. "En dan de overgebleven drie duo's, Madeline en Debrah" zegt Animinata "Magadalena en Chris en als laatste Emmelie en Polina". Vervolgens stappen ik, Polina, Chris en Magadalena de laatste auto in. Animinata sluit de deur voor ons en stapt zelf in een andere auto. Opeens komt er een tv scherm uit de auto met het hoofd van Animinata erop. "Welkom Kandidaten!" zegt ze op het scherm "jullie zitten nu in de auto's die jullie zullen brengen naar het vecht centrum, daar volgt de informatie die jullie daar nodig hebben. Voor nu kunnen jullie mede kandidaten ontmoeten en uitrusten voor het vechtcentrum en dat heb je nodig. Veel geluk". Het scherm verdwijnt weer en we kijken allemaal naar elkaar in hevige schock. "Oké, wat gaan we doen deze rit?" vraagt Magadalena verveeld " ik had meer luxe verwacht voordat we moeten moorden". "Geen idee" snauwt Chris "jij moest ons perse opgeven, dus het is jou schuld". "We moeten niet ruzie maken in deze rot auto" gilt Madeline "ik wil het graag gezellig houden voordat ik kan sterven". "Rustig aan vredes meisje " snauwt Sarah terug "nu ben je super vredig terwijl je mijn kluisje heb beklad met al mijn geheimen". "Je vroeg er gewoon om" zegt Madeline "je moet niet meteen zo flippen Sarah". Ik zucht diep terwijl ik fles water pak en me daar hevig op focus. Na tien secondes wordt ik al meteen verstoord door Sarah "Heey, je weet dat we contact moeten leggen met mensen in plaats van flessen" zegt ze wijzend naar mij. Iedereen lacht behalve ik, die met een zwaai de fles recht tegen het grote hoofd van Sarah komt. "Waar is dat voor nodig raar mens?" zegt ze pissig. Ik zucht diep terwijl ik me omdraai naar Madeline, een van de aardige kandidaten in deze auto, want ja, Tijana zit in een andere auto. "Hallo" zeg ik glimlachend terwijl Madelina glimlachend hetzelfde zegt. "Ik heb medelijden dat jou rivaal zo bitch is" zeg ik tegen Madeline, die nu lacht. "Ik weet het, jou rivaal valt best wel mee voor een rivaal als ik dat mag zeggen". "Als je Sarah als rivaal hebt dan mag dat automatisch" zeg ik lachend. We wisselen allerlei informatie uit. Ik vertel haar over mijn afkomst, leefwijze en hobbies. Uit Madeline's woorden kan ik eruit halen dat ze momenteel vijftien jaar is, ze komt uit Duitsland maar toen ze één jaar was, verhuisde ze naar Canada samen met haar ouders en zusje Greta. Ze heeft al drie jaar met Ellias, haar vriendje die ze ontmoete op een vakantie naar Noorwegen. Ze kijkt er erg tegen op om mee te doen aangezien Sarah een betere conditie heeft als haar. Ik geef haar een knuffel voordat we moeten uitstappen omdat we er zijn.
Er zijn nog geen reacties.