Hoofdstuk 21
Snel loop ik het restaurant in. Ik was in slaap gevallen in de tuin en ben nu dus te laat op mijn werk. Ik had Cynthia al geappt dat ze al door mocht fietsen. Ik meld mij bij Olivier die het niet erg vind omdat ik normaal wel altijd op tijd ben. Ik ga snel door naar de kleedkamer en trek het shirtje aan. Ik loop het restaurant in en pak een dienblad. Ik loop snel naar buiten en begin bestellingen op te nemen. Al snel valt mij een bekend gezicht op. Owen samen met een meisje ik begin te grijzen. Rein had dus gelijk dat hij wel loop te daten. Of dit is een van zijn beste vriendinnen. Ik loop naar hun tafeltje.
"Kan ik jullie bestelling opnemen." vraag ik. Ik zie aan Owen dat hij even schrikt maar dan begint te glimlachen.
"Gina ik wist niet dat je vandaag moest werken." Ik lach zachtjes en ik zie het meisje een beetje achterdochtig kijken.
"Isabella dit is Gina de vriendin van Rein." zegt Owen. Isabella's gezicht verzacht een beetje. "Gina dit is Isabella euhm het meisje waarmee ik date." zegt hij niet al te hard.
"Je houdt je mond tegen Rein." zegt hij er snel tegen aan. Ik lach zachtjes.
"Is goed maar ik kan niet zo goed liegen dus als hij er naar vraagt ben je er bij sorry." zeg ik lachend.
"Best ik vertel het ze vanavond wel want anders word het bonje met die gasten." zegt hij met stiekem toch een lachje op zijn gezicht.
"Maar wat willen jullie bestellen er zijn nog meer mensen dus ik moet echt door werken sorry." zeg ik gauw als ik merk dat ik al even sta te kletsen.
"Doe mij maar een ice coffee." zegt Isabella. Ik glimlach naar haar "is een goede keuze."
Ik loop weg en besluit snel alle drankjes te gaan halen en naar iedereen te brengen.
Na een lange stress volle avond leg ik mijn dienblad op de bar neer.
Door het warme weer had iedereen besloten naar het strand te komen. Nog steeds komen er mensen maar ik en Cynthia zijn gelukkig klaar met werken.
We lopen samen naar de kleedkamers. "Ik zag dat je Owen met een meisje aan het bedienen was." zegt ze nieuwsgierig.
Ik knik gelijk "is een meisje waarmee die aan het daten is. Ik mag Rein niks vertellen maar aangezien Owen het straks de jongens wel gaat vertellen ben ik bang dat ik ondervraagd ga worden." zeg ik lachend.
Cynthia stemt er mee in en samen zeggen we Olivier gedag en gaan we naar huis.
Ik word wakker doordat een lichtstraal fel in mijn gezicht schijnt. Ik open moeizaam mijn ogen en gaap nog eens.
Zodra ik langzaam wakker ben geworden loop ik naar beneden om te ontbijten. Ik zie dat iedereen al wakker is en lekker in de zon zit. Ik vergrendel mijn mobiel die ik mee heb genomen van boven. Ik zie gelijk dat ik een appje heb van Rein.
Rein: 'Gina zin om vanmiddag bij mij te komen zwemmen?'
Rein: 'Je mag ook eerder komen als je wilt.'
Rein: 'Ik denk dat je nog slaapt, slaapkop'
Gina: 'Dankje en ik kom er zo aan ff ontbijten en m'n ouders gedag zeggen :')'
Ik vergrendel mijn mobiel weer en eet snel mijn ontbijt op. Ik loop naar buiten en zeg iedereen goedemorgen.
"Is het goed dat ik zo naar Rein toe ga?" vraag ik in het algemeen. Mijn ouders vinden het goed. Mees kijkt mij zielig aan.
"Ik wil voetballen." zegt hij zielig. Ik kijk naar mijn pyjama en bedenk mij dat het mij eigenlijk ook helemaal niet boeit.
"Nou goed dan voetballen we even een halfuurtje goed?" vraag ik hem. Mees knikt gelijk blij.
Ik pak mijn mobiel en app snel Rein.
Gina: 'Nog even mijn verplichte zus activiteit doen. (Mees wilt voetballen :p)'
Rein: 'haha is goed ik zie je straks meis xx'
Het is mij toch gelukt twee hoofdstukken te schrijven deze week . PWW is begonnen, niet te doen met deze hitte .
Er zijn nog geen reacties.