Foto bij New home {hoofdstuk 4}

Jullie huis xd

Een oproep zorgt ervoor dat je je ogen open moet doen. 'Gordels om!' roept Lindsey. Je klikt slaperig je riem vast. Taylor kijkt je nog steeds bezorgt aan. Even twijfel je of je alweer gilde maar die twijfelt gaat al snel weg. Dan zou toch de halve vliegtuig je bezorgd of geïrriteert aankijken. Je wordt door elkaar geschud, dat betekent dat jullie zijn geland. Je klikt je riem weer los. Iedereen staat tegelijk op en je word overal heengeduwd. Taylor pakt je hand vast en jullie blijven bij elkaar. Als jullie eruit zijn, wachten jullie op Lindsey en Josh. Als ze komen gaan jullie met openbaar vervoer naar huis. Jullie stoppen voor een enorm villa met zwembad op een heuvel. Je ogen worden groot en je kan niks meer uitbrengen. Taylor sleurt je de auto uit en jullie rennen naar binnen. Overal is het perfect. 'Ik neem deze!' roep je bij de grootste en mooiste slaapkamer. En hij heeft een eigen badkamer. Je grijnst bij de gedachten. Je pakt je koffer uit en doet je bikini aan. Taylor staat ongeduldig in haar bikini op je deur te kloppen. Je sleurt haar mee naar het zwembad en je bent even je zorgen vergeten. Jullie doen een wedstrijdje adem in houden. Onderwater sluit je je ogen. Beelden van de schim springen tevoorschijn. Je schrikt en spuugt al je adem uit, waardoor je gedwongen bent te verliezen. Je komt boven water. Gelijk na je komt Taylor grijnzend naar boven.

Reageer (2)

  • Toekietrein

    waarom ga je neit verder D:

    1 decennium geleden
  • Sutemos

    VERDER (ll)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen