Foto bij Proloog.

Goed, ik ben niet goed in het onderhouden van mijn verhalen. Maar dit verhaal zit al 3 a 4 maanden in mijn hoofd.
Ik zal er dingen in gooien uit mijn leven. Goede dingen, maar ook slechte dingen.

Veel lees plezier.

Estelle Amaris Sadler.

Wachtend op mijn vliegtuig zat ik dan in de hal. Iedereen keek om zich heen, zenuwachtig of opgelaten dat ze eindelijk dit koude kikkerlandje gingen verruilen met het warme Amerika. Even checkte ik nog mijn papieren.

* Paspoort; Check.
* Visum; Check.
* Vliegtickets; Check.
* Medisch paspoort; Check.
* Bucketlist; Check.

Rustig vouwde ik het verkreukelde brief open en begon ik woord voor woord het briefje te lezen.
Tot mijn ogen alweer op hetzelfde zinnetje bleef hangen.

O13. Don't fall in love with the typical American boy.

Voor even sloot ik mijn ogen en lachte ik in mezelf.

Drie weken lang reizen, feesten en vooral het gevoel van vrij zijn.

A Lonely Road To Happiness.

Boarding Call; Het vliegtuig van Amsterdam Airport naar Houston Texas is bereid om te vertrekken. Ik herhaal, Het vliegtuig van Amsterdam Airport naar Houston Texas is bereid om te vertrekken. Het toestel vertrekt met ongeveer een uur.

Glimlachend stond ik op en vertrek richting het vliegtuig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen