Foto bij Hoofdstuk 19

Na gister hebben Rein en ik afgesproken om naar het strand te gaan aangezien het heerlijk weer is. Met Olivier heb ik een goed gesprek gehad. Hij vond het natuurlijk hartstikke onzin van Eline, Wendy en hun vriendinnen. Maar hij is wel bang dat er in het verloop meer meiden naar het restaurant komen. Wat eigenlijk goed is voor de omzet maar niet voor de rust in het restaurant.
Geduldig wacht ik op Rein aan de voorkant van mijn huis. Normaal ben ik degenen die het het laatste is maar dit keer is toch echt Rein te laat.
Al snel zie ik hem de hoek om komen fietsen in een hard tempo. Hij gaat langzamer fietsen als hij mij al ziet staan en ik stap op zodra Rein dichtbij genoeg is.
"Heei mooie meid." zegt Rein vrolijk waardoor ik gelijk een grote glimlach op mijn gezicht krijg en kletsend fietsen we richting het strand.
Op het strand aangekomen zijn we gewoon ergens gaan zitten en leun ik met mijn hoofd tegen Rein's schouder terwijl ik geniet van zijn aanwezigheid.
"Hoe gaat je proefwerkweek?" vraag ik aan Rein. Hij zucht diep. "Het gaat wel goed volgens mij." zegt hij zachtjes. Ik kijk hem aan.
"Wat is er?" vraag ik hem. Hij haalt zijn schouders op.
"Ik baal gewoon van wat er gister is gebeurd ik zou niet weten wat we er tegen kunnen doen." zegt hij. Ik zucht ook even diep. Na een tijdje gezwegen te hebben druk ik zachtjes mijn lippen op die van hem.
"Het komt wel goed ze zouden mij toch een keer moeten gaan accepteren." probeer ik hem en mezelf wat moed in te praten. Zelf weet ik ook niet zo goed wat we moeten doen. Als Rein's mobiel een geluidje maakt pakt hij hem uit zijn broekzak. Hij krijgt een glimlach op zijn gezicht.
"Pak je mobiel eens." zegt Rein vrolijk. Ik kijk hem verbaasd aan maar doe wat hij zegt. Ik open automatisch what's app en zie gelijk dat ik ben toegevoegd aan een groep met de naam: 'Suprise voor Cheyenne' ook ik krijg een glimlach op mijn gezicht.
Nils: "Jongens (en dames) ik heb jullie hulp nodig Cheyenne is over een maandje jarig en ik wil wat gaan organiseren maar ik weet niet wat."
Daan: "Zoals je in de naam zegt een suprise :p"
Randa: "Goh Daan daar was die nog niet achter :')"
Daan: "Nee natuurlijk niet"
Nils: "Ik zat te denken aan een suprise party maar dat is zo standaard"
Owen: "Ga een weekendje met Cheyenne ergens heen?"
Randa: "Owen je moet dit soort dingen ook even tegen Daan vertellen ;p"
Owen: "Komt goed :p"
Rein: "Je kan zelfs daar ook nog de suprise party doen tenzij je naar de andere kant van de wereld gaat."
Nils: "Thanks, ik ga er over nadenken"
Gina: "Misschien een beetje standaard maar als je een leuke foto hebt van jullie twee hebt kan je die ook in een fotolijstje doen. Zal ze vast leuk vinden :)"
Nils: "Goed idee Gina!! Thanks"
"Dat is wel een leuk idee." zegt Rein als hij zachtjes zijn lippen op mijn wang drukt.
"Het is vrij standaard hoor bijna ieder meisje met een vriendje heeft dat." zeg ik lachend. Rein haalt zijn schouders op en knuffelt mij even zachtjes.
"Ik ga er voor zorgen dat mijn fans inzien wat voor lief meisje wel niet bent." zegt hij overtuigend.
Na een lange tijd op het strand te hebben gezeten met Rein brengt hij mij naar huis. Thuis eet ik wat en ga daarna op de bank zitten niks doen.
Ik kijk nog wat op Instagram maar ik zie niks bijzonders. Maar ik kijk dan ook tactisch niet op Rein's account want ik weet zeker dat daar veel haat op mij is. Waarom moet ik dit nou weer hebben?

Aankomende week begint m'n PWW dus ik weet niet of 2x kan uploaden maar er komt sws 1 aankomende week.
Xx
P.s. Vorig jaar heb ik in de zomervakantie 4 shots story's geschreven willen jullie dat dit jaar weer?

Reageer (1)

  • fxckhemmings96

    Die shirt story's waren leuk dus zou het wel leuk zijn als je ze weer deed :)
    En veel succes met je pww!
    In dit verhaal leef ik echt mijn droom haha x

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen