Foto bij Pluisje is ontsnapt?!?!

"Opeens hoorde ik Perkamentus roepen, ga naar jullie kamers!"

Het was weer een rustige dag op Zweinstein, ik was net met Harry naar de "Diagon Alley" geweest, Ik ben namelijk bijna jarig! Ik mocht van die schat een nieuwe bezem kopen! Maar toen we terugkeerde naar Zweinstein, hoorden we een gil! Toen we binnen waren, was er niemand in de gangen, Harry vond het waarschijnlijk spannend (xD) want hij stond opeens niet meer naast me, maar hij was helemaal niet weggelopen, Want opeens hoorde ik Perkamentus roepen: GA NAAR JULLIE KAMERS!
Met mijn toverstok in aanslag liep ik richting de meisjes slaapzaal van Griffoendor. Er was helemaal niemand in de gangen....
Opeens hoorde ik gegrom, het kwam uit de meisjes toiletten, en toen richting mij! Het wás pluisje!
Ik kon niet wegrennen, ik had gewoon geen kans....
Als ik bijvoorbeeld Perkamentus riep, zou Pluisje me in èèn seconde verslinden....
Maar ik kon hem ook niet vermoorden...
En hij is te sterk om hem te vervloeken....
Ok, ik dacht veel te veel na! Ik was bijna vergeten dat ik oog in oog stond met een 3 koppige hond! Dus ik besloot gewoon hard weg te rennen, en niet na te denken...
Ik draaide me om om weg te rennen, maar ik botste op tegen...
HARRY???
Hij riep: bukken! En hij riep: Petrificus Totalus!
zucht..... Harry ís en blijft mijn grote held!

(flower)(H)
Zwijmel.....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen