Foto bij Eerste Stagedag

Dit Schatje is ook echt mijn shatje! Luna!!



Stage bij de dierenarts!

Daniël:
Ik stap het gebouw binnen, het is nog vroeg en ik ben echt nog zo moe. Ik klop op de deur waar praktijk opstaat; "Ja, kom maar binnen" hoor ik aan de andere kant van de deur. Ik loop binnen en een vriendelijke vrouw kijkt me aan.

"Jij moet de stagaire zijn" vraagt ze.
"Ja, dat ben ik" zeg ik "ik ben daniël."
"Dag Daniël, ik ben Veronique. Blij dat je in een dierartsenpraktijk mag stage lopen?"
"Ja! Ik vind het geweldig, het is mn droom om later een eigen Praktijk te hebben." zeg ik.
"Goed, je zal hier veel bijleren. Nu, zal ik je even rondleiden? Dan weet je alles staan voor als de eerste patiëntjes komen."
"Oké" zeg ik.

Nou dat begint al goed, ik mag al meteen meehelpen. Al de rondleiding gedaan is en ik alles weet zijn kunnen we beginnen. Eerst legt Veronique me nog even uit welke dagen er dieren komen en welke dagen we operaties doen.

"De praktijk is van mij en mijn man, maar ik werk hier en hij gaat naar de mensen thuis. bevoorbeeld als het voor een paard is ofzo, dan kunnen ze niet naar hier komen hé. Als je wil mag je ook eens een paar dagen met hem mee, maar dat moet je wel op voorhand vragen hé."
"Lijkt me leuk, dat wil ik wel eens doen."
"Goed dan zien we nog wel wanneer, nu moeten we beginnen, maak jij de tafel klaar dan ga ik kijken wie er is."

Het is gewoon geweldig hier!
Ik kan er niks aan doen maar als Veronique terugkomt en een man haar volgt begin ik spontaan 'ooooh' te zeggen.

"Wat een schatje niet? Kheb haar gevonden." zegt de man, in zijn armen heeft hij een bak vast met in die bak het schattigste mooise poesje ooit!
Deze dag kan werkelijk niet meer stuk.


Was het goed?
Actie Reactie!

Reageer (3)

  • darksunside

    jammer dat ik de foto niet kan zien
    nieuwe abo hier
    snel verderxD

    1 decennium geleden
  • mayonaka

    Snel verder!!
    ik vind het een leuk verhaal ! ^^

    xXx Desi

    1 decennium geleden
  • FlyXAngel

    Het was Goedd!!
    je hebt wel gelijk hoor, na een tijdje raakt min inspiratie ook altijd op, maar gelukkig komt eer altijd weer bij :X x'D

    XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen