42
Ulvida pov
Ik was al vroeg wakker en slenterde richting de keuken waar het halve team al aan het ontbijten was ‘heh, zijn hun nog eens vroeg’. Ik keek naar de legen plekken waar Burn en Gazel normaal zaten te bekvechten. ‘Het is nu al een stuk rustiger hier’. Ik zucht en zoek Keeve op. Keeve zit naast Quill, die met haar over van alles en nog wat praat. Keeve zit er maar verslagen bij, zij weet, net zo goed als ik dat wij deze wedstrijd niet kunnen verliezen, niet voor het team en niet voor de anderen. Wanneer ik net naast Keeve wil zitten komt onze assistent-trainer langs en wenkt naar mij om mee te komen. ‘Wat moet hij van mij?’. Keeve trekt een onbegrijpend gezicht en ook Quill stopt even met praten. “Ik ben zo weer meiden”. Ik sta op en volg hem richting het kantoor van Vader.
Seijirou (‘Vader’) pov
Een.. Twee… Drie? Of waren het al meer ‘medicijnen’ waar wij Ulvida mee hebben onderworpen? Vandaag is het zover, de beslissende wedstrijd. Ik moet toegeven dat Hitomiko goed werk heeft verricht. Nu kan The Genesis zich uittesten tegen het sterkste team van misschien wel heel Japan. Niemand van het team heeft de kracht van de meteoriet gebruikt. Op Ulvida na. De deur gaat open en ik kijk op van mijn bureau “ga zitten Ulvida”. “We hebben je tot nu toe 4 injecties gegeven, waarop we de vijfde hebben verwaterd- die gaan we je nu geven” Ulvida schrok van wat ik zei. “Bedoel je nu als in meteen?! Maar de wedstrijd kan ieder moment beginnen, wij weten niet wanneer Raimon komt! Het heeft tijd nodig om in te werken” Ulvida maakt zich daar altijd te druk om. “Blijf kalm. De vorige keren waren er ook geen ‘bijwerkingen’ en sinds je lichaam er gewent aan is geraakt zal het heus niet zo zijn dat er nu opeens wel bijwerkingen zijn”. Uiteindelijk stemt Ulvida toch in.
Endou pov
Na een lange rit zijn we eindelijk aangekomen bij de Aliea Academy. Het is een groot gebouw waarvan wij dachten dat het eigenlijk is UFO was… heh… “Kom op jongens dat is de ingang” Hitomiko loopt voorop terwijl het team nog om zich heen kijkt “z-zijn we hier wel g-goed?” Ik kijk op en sla Kabeyama zacht op zijn rug “tuurlijk zijn we hier goed, de coach wist de weg, we zouden heus geen vreemd gebouw naar binnenlopen, dat is niets voor onze coach”. “H-hopelijk heb je gelijk”. Iedereen liep naar binnen, niets vermoedend dat de camera’s hun met iedere stap volgde.
Gran pov
Via de speakers hoorde wij Vader zeggen dat Raimon aangekomen is, terwijl wij allemaal richting de kleedkamers lopen, lopen Ulvida en Vader naar de ingang. ‘Zeker om de gasten te ontvangen’. “Kom op iedereen, Ulvida komt wat later, laten wij maar vast ons voorbereiden”.
Hitomiko pov
Met het team loop ik door de gangen van Aliea academy, Genesis zal vast klaar staan op het veld. De gangen zijn nog het zelfde als toen ik hier vertrok. Kil en kleurloos. Uit het niets raast er een bal over ons heen. “Kijk uit iedereen!” hoor ik iemand schreeuwen, waar ik van uit ga dat het Aki was. Behendig trapte Gouenji de bal de richting op waar wij vandaan kwamen. ‘Een indringer-afweersysteem?’. Ik stop met lopen wanneer wij in een grote open ruimte staan. De deuren vliegen open en daar komt hij aan… vader. “Welkom Raimon Jr. High, wij verwachtten jullie al”. Hij kijkt ons een voor allen aan en begint dan over hoe trots hij op ons is over hoe ver wij zijn gekomen. “Zo kan die wel weer-” het klonk als een meisje -wat ik aan de stem kon horen- ik kijk de richting op van waar het geluid vandaan komt en zie het meisje met de blauwe haren lopen. “Je kunt ze prijzen zoveel je wil maar winnen van ons is in geen enkele optie mogelijk”. ‘Vastberaden is ze zeker’. Seijirou begon te vertellen over hoe Aliea Academy ontstond. “Dus je wil zeggen dat Genesis getraind is TEGEN de andere teams?!” veel geschrokken gezichten keken in de richting van Seijirou “daar hoeven jullie niet raar van op te kijken, jullie hebben zelf als het ware ook tegen hun getraind”.
Seijirou pov
Nadat ik Raimon alles heb verteld bracht ik ze naar de gasten kleedkamer. De meiden gingen mee na een andere kamer (nee niet zoooo xd), de kamer die om de hoek zat, speciaal voor de mix-teams. Na een kwartier stonden beide teams op het veld. Het enige wat ontbrak was het fluitsignaal.
Reageer (2)
snel verder!
8 jaar geledenmij benieuwen
9 jaar geledensnel verder please