41
~Time skip naar de laatste minuten~
Ulvida pov
Na het advies dat ik ze gegeven heb zijn ze inderdaad beter gaan spelen, alleen Burn en Gazel zijn nog te bij de hand om toe te geven dat ik gelijk had. ‘11-7… misschien gaf ik ze iets te veel hulp?’. “Ik weet niet wat je ze allemaal verteld hebt maar je plannetje werkte” lachte Keeve. “Als je ook zo goed in het maken van strategieën bent bij onze wedstrijden winnen wij zonder twijfel”. Ik reageer niet op haar en blijf maar naar het veld kijken ‘iets klopt hier niet….’. De lucht wordt donker en je ziet alle spelers stoppen met voetballen. ‘Gran’ ik kijk vuil de kant van Gran op. “Gazel, Burn, jullie weten donders goed dat jullie je team niet mochten samenvoegen, jullie weten daarop de consequenties” Gran maakt zijn zin af en kijkt mijn kant op. “Jij wist hier van Ulvida?”. Gran kijkt mij aan alsof ik medeplichtig ben. “Keeve, Ann we gaan”. Zonder in de discussie te gaan loop ik langs hem heen, nou ja dat probeer ik. “Ik geef ze ten minste een kans”. Na die woorden liepen Keeve, Ann en ik weg. Hopend dat Gran er niet mee in discussie zal gaan.
Gran pov
Ai had mij verteld dat Burn en Gazel samen een team hebben gemaakt, terwijl ze wisten dat het tegen de regels is. Wat een lef, ze weten dat als iemand er achter komt dat het team verbannen wordt… Dat hebben we vaak genoeg mee gemaakt. Ik heb een stukje van de wedstrijd gezien en ik kan zeggen dat Raimon blij zal zijn dat ik de wedstrijd stil leg. Aan de kantlijn zie ik Ulvida staan, tuurlijk weet zei hier meer vanaf dan mij. Als ze niet bij mij in het team zat, met zulke skills, had ik haar allang uit het team gegooid ook al heeft vader haar ‘ergens’ voor nodig gehad. “Gazel, Burn.. neem jullie team mee en weg wezen hier”. Aan hun blikken te zien heb ik ze flink af geschrokken. “Jullie hebben zeker wat uit te leggen aan Vader… en Raimon-” ik stop en moet even na denken, ik zeg het niet graag maar ik begin gehecht te raken aan Raimon.. hun manier van voetbal ik zeker uniek en inspirerend. “Jullie volgende tegenstanders zullen wij, The Genesis zijn”.
Endou pov
Wat had dat nou te betekenen? ‘Jullie hebben zeker wat uit te leggen’ is Team Chaos nu verslagen?! Ik kijk naar mijn team en hun snappen er net zoveel van als ik, niets dus. “Dit betekent dus dat The Genesis onze tegenstanders zijn, zo ver ik weet zijn hun het laatste team en ze willen zeker dat wij nu naar hun komen-” “dus je bedoeld dat we nu het ruimteschip in gaan?!” “Natuurlijk is het geen ruimteschip Kabeyama, zoals ik al zei we zullen nu dus naar hun toe moeten en ik weet waarschijnlijk ook de weg, als het nog altijd de zelfde locatie is”. “Hoe bedoeld u coach?” ik snap het niet.. hoe weet zij de weg? Hoort zei bij hun?
Hitomiko (coach) pov
Als ik ze nu vertel dat ik Seijirou’s dochter ben (de echte naam van Vader). Zal het team hun vertrouwen in mij kwijtraken of zelfs denken dat ik met Aliea Academy in samenwerking ben. “Endou-” zal ik het ze vetellen? Ik zucht. Nee het is nog te vroeg. “We moeten gaan, er is geen tijd te verliezen”. Ik loop naar de bus in de hoop dat ze mij volgen, vanuit mijn ooghoek kan ik zien dat Endou nog iets bespreekt met Kidou. Ze knikken beiden en lopen achter mij aan, het team volgt.
Gran pov
“Het zal niet lang duren voor onze wedstrijd tegen Raimon-”. “Wat gebeurd er nu met Team Chaos”. “Moet je daar nu over beginnen Ulvida?!” snauw ik. “Sorry hoor maar er zitten nog altijd vriendinnen van mij in Team Chaos”. Daar had ze gelijk in. Het waren Burn en Gazel die samen het team wilde vormen, dat kon je duidelijk zien aan hun samenwerking. “Vader geeft ze waarschijnlijk de straf die ook alle andere teams hebben gekregen-”. Herinneringen schieten door mijn hoofd hoe de andere teams werden verbannen. “De verbanning”. Ulvida’s gezicht vertrekt maar toch knikt ze “Hoe erg ik het vind dat ik Clara en Rhionne niet meer zal kunnen zien” ze schudt haar hoofd “regels zijn regels, het zal niet makkelijk zijn om het ze te vertellen maar iemand moet het doen”. Na ze dat gezegd heeft wilde ze weg lopen maar draait zich toch nog om “Raimon zal waarschijnlijk morgen hier zijn, dat zal de beslissende wedstrijd zijn, dit doen we niet alleen voor het team maar ook voor alle andere teams die verslagen zijn door Raimon. Vertel jij het team dat ze zich klaar moeten maken?”. Ik knik, daar heeft ze gelijk in, maar we doen het vooral voor vaders trots!
Reageer (1)
EIN-DE-LIJK schrijf je weer eens! Welkom terug op Quizlet zou ik zeggen
9 jaar geleden