Hoi mensen ik hoop dat jullie onze stukken tof vinden en laat een leuk reactie achter

Veel leesplezier

Groetjes Danijuul en akamp17

Ik liep de klas binnen en ging bij m'n vrienden zitten die een paar plekken hebben bezet bij het raam.
En ik zag HAAR binnen lopen met haar vriendinnen, Waar ik tegen opgeknald ben.
Ik vroeg aan een van mijn vrienden" wie is dat meisje die vooraan zit?"
"Dat is haylay een van de rijkste meisjes van de school"fluisterde max.
" serieus hoe?" Fluisterde ik terug.
" Haar pappie heeft een internet bedrijf ergens in het noorden van het land stinkend rijk is hij " fluisterde hij terug.
" jongens houden jullie je aandacht bij? Ik heb iets leuks te melden!" Zei mevrouw smit.
"Herinneren jullie die wedstrijd de klas die het meeste batterijen hebben ingezameld?" Vroeg ze aan de klas.
"Ja!" antwoordde de klas.
"we gaan met hele klas met de cruiseschip door Frans Polynesië!!"
de hele klas rep en roer iedereen roept door elkaar heen.
" dit is zo mega vet!" riep ik naar mijn vrienden toe.
Mevrouw Smit riep " rustig rustig STILTE".
De hele klas was weer stil op een paar mensen na.
Ik keek even de kant op naar de rijke bimbo haylay en zag haar fluisteren met haar vriendinnen
Ik keek weer terug naar de lerares. Mevrouw Smit nam het woord weer.
" goed jongens en meisjes, we vertrekken over 2 weken richting Tahiti met de vliegtuig en we verblijven 14 dagen op de cruiseschip en soms gaan we aan land om de eilanden te ontdekken"
De bel ging.
" jullie krijgen allemaal brieven thuis van de school over de reis jullie krijgen meer te horen van meneer Bell " zei ze nog.
De hele klas ruimden hun spullen op en ging naar huis de school dag was voorbij.
Ik liep naar m'n kluisje en trapte ertegen aan en stopte wat boeken in en deed het weer dicht en liep de school uit op weg naar de bus.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen