Opnieuw kom ik onder te liggen.Mijn voeten strijken langs zijn benen om zijn broek uit te doen terwijl ik met mijn handen zijn altijd geopende blouse uit te trekken.

Dan gaan ook Hidan's boxer en mijn boxer, die uiteraard voor vrouwen was, uit en trekken we de dekens over ons heen.Hidan vist ergens een condoom vandaan, brengt het aan en komt al zoenend in me.Ik leg mijn hand voor mijn mond als de pijn in mijn onderbuik echt pijn begint te doen.'Ni-et, St-oppen'. Breng ik uit als ik Hidan aankijk en hij omhoog wilt gaan.'Zeker?' Ik knik snel en zoen hem.Opnieuw voel ik hem proberen, de pijn probeerde ik weg de denken door Hidan te blijven zoenen.Ik ontspan als de pijn verdwijnt en strijk met mijn handen over Hidan's buik heen.Duizenden tintelingen gingen door mijn lichaam.Ze begonnen wanneer Hidan opnieuw stootte en stroomde omhoog.Onze ademhaling word zwaarder en sneller en we kreunen opnieuw en opnieuw.'M-erken ze, het n-iet?' Breng ik hijgend uit.Ik zie Hidan zijn hoofd schudde en lees aan zijn ogen af dat hij er ook niks om zou geven.Mijn lichaam trilt lichtjes en dan wat harder.Ik druk mijn lichaam tegen die van Hidan aan en smoor mijn kreun in zijn nek.Een aantal tellen erna komt Hidan ook klaar en komt uit me.Hij doet het condoom af, knoopt het dicht en gooit het weg.Moe kruip ik tegen Hidan aan.Mijn hart klopte razendsnel, de tintelingen waren er nog steeds en ik voelde me voor het eerst in een hele, hele lange tijd enorm gelukkig.Hidan's armen om mijn lichaam lieten me veilig en gelukkig voelen en val zo inslaap.

Reageer (2)

  • Poochyena

    wat is hidan toch beschermend^^
    hoe vaak heb ik dat al eigenlijk gezegt?xD

    Snell verderrr

    1 decennium geleden
  • karentjuu

    super snel verder
    er is geen nr68 erop
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen