'Echt niet.' Klinkt zijn stem nu normaal.Ik sluit mijn ogen maar open ze weer snel als ik Hidan's lippen op die van mij voel.

Opnieuw sluit ik mijn ogen, leg mijn armen in zijn nek en zoen terug.Ik sloeg de vraag weg waarom Hidan me nu ineens wel zoende.Mijn tenen raken nog net de grond als Hidan me iets optilt en naar het bed toe loopt.Het matras voelde zachter dan de laatste keer.Hidan gaat op mijn heupen zitten en terwijl we blijven zoenen gaan zijn handen over mijn lichaam en onder mijn top.'Komen jullie nog?!' Word er van onder geroepen.Ik laat los en kijk hem aan.'Shh..Nee, sorry, we gaan slapen!Trusten Kakuzu-kun!' Roep ik naar onder toe, er word trusten terug geroepen en de deur sluit.Grijnzend kijk ik terug naar Hidan en trek hem naar me toe om hem opnieuw te zoenen.Ik duw met mijn lichaam tegen die van hem wat me de kans geeft om bovenop Hidan te gaan zitten.Hidan's lippen laten die van mij los en gaan langs mijn kaak naar mijn nek.'De, deur'. Klinkt er tussen de kleine kusje die hij in mijn nek plaatst.Ik leg mijn hoofd in mijn nek en laat een zachte zucht gemend met een kleine kreun los.Met mijn open hand naar de deur gericht beweeg ik mijn vingers en zorg dat de deur zachtjes dicht gaat.Opnieuw gaan Hidan's handen onder mijn top en liggen dan op mijn rug bij de bh sluiting.Als teken dat ik gerust verder wil, maak ik zijn broek los.Grijnzend maakt hij mijn bh los en trekt in een keer mijn top en bh uit.Opnieuw kom ik onder te liggen.Mijn voeten strijken langs zijn benen om zijn broek uit te doen terwijl ik met mijn handen zijn altijd geopende blouse uit trek.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen