The girl who cant be killed -11-
voor ik het wist lag ik met Klaus in mijn bed. Dicht tegen hem aan “je weet dat ik je nooit iets laat overkomen toch!” lief lachend keek ik omhoog en knik dan zachtjes. “Ash ik wil dat je weet dat ik je nooit iets laat overkomen en dat je alles voor mij betekend!” ik voelde hoe er een schuld gevoel omhoog kwam zetten en voor ik het wist flapte ik het er uit. “Stefan heeft mij gezoend!” voor ik verder kon vertellen stroomde Klaus mijn kamer uit. Veel tijd om na te denken gun ik mezelf niet en storm ik achter Klaus aan. Als ik aan kom bij het huis van Stefan en Damon hoor ik Klaus al schreeuwen. Met een diepe zucht loop ik naar binnen. Als ik zie hoe Klaus Stefan vast heeft ren ik er woedend heen en trek ik Klaus met Grof geweld van Stefan af. Wanneer ik Klaus aan kijk zie ik hem geschrokken naar mij kijken. “Ash je ogen!!?” geschrokken draai ik weg en kijk ik in de spiegel. Ik zie hoe me ogen geel gekleurd zijn. Angstig probeer ik weg te rennen maar al snel word ik tegen gehouden door Klaus “wat ben jij? Want ik geloof niet dat jij een Vampier bent!!” verraden door mezelf keek ik naar de grond en kreeg er geen woord uit. “Kom op Ash je kunt me alles vertellen! Alsof ik jou ooit iets aan zou doen” boos keek ik op! “Als ik het je vertel doe je me van alles aan want jij word er beter van!” geschrokken keek Klaus mij aan “Denk jij dat nou echt?” zachtjes knikte ik. Ineens hoorde ik Klaus lachen “jij bent de Hybrid!! De Hybrid die we zoeken nu snap ik!!”beschaamd keek ik Klaus aan “Ash ben jij de hybrid?” even drufde ik niet te antwoorden “ASH BEN JIJ DE HYBRID?” ik hoorde hoe er mensen aan kwamen lopen “vind je dit niet een beetje overdreven Klaus? Om zo tegen haar te schreeuwen?” ik hoorde hoe Stefan bij me kwam staan “Wat ik overdreven vind Stefan is dat jij haar kust” ik hoor een zucht naast me. “Klaus de reden dat ik niks zei is om mezelf te beschermen !!” ik zie Klaus me niet begrijpend aan kijken. Ik voel hoe Stefan me hand pakt en er in knijpt. Gelijk trek ik hem terug “jezelf beschermen tegen mij?” “Omdat jij niet alles hoeft te weten van haar leven Klaus!!” geschrokken draai ik me om naar Elena die boos naar Klaus kijkt “gaat iedereen zich er nu mee bemoeien” “Ja ik bemoei me er mee je staat te schreeuwen tegen iemand die onwijs veel om je geeft!” snel maak ik het gebaar dat ze stil moet zijn. En kijk dan Klaus recht aan “Ja ik ben de Hybrid die jullie zoeken” met grote ogen kijkt Klaus me aan en grijpt me dan vast. En doet dan iets wat ik totaal niet verwacht “ ik bewaar je geheim en zal je beschermen!” verbaads kijk ik Klaus aan. “Maar??” voor ik me zin kan afmaken drukt hij zijn vingers op me lippen “jij bent voor mij belangrijker dan alles wat jij weet en wat ik met jou bloed en geheugen kan berijken!!” snel drukt klaus zijn lippen op de mijne en loopt dan weg. Stom verbaast blijf ik achter op de op de oprit van de Salvatore broers. “Die zag ik niet aankomen” nog verbaast van daarnet draai ik me om en knik op de woorden van Elena. Zachtjes word ik mee naar binnen getrokken verbaasd van wat net gebeurd was. “Denk je dat Klaus je geheim beschermt?” ontwetend haal ik me schouders op “ik heb geen idee tijd zal het leren!” ik zie Stefan me moeilijk aan kijken “kunnen wij even praten?” opnieuw knik ik en loop ik richting de deur “ik wou je laten weten dat ik je niet ga dwingen om een keuze te maken!” ik kijk liefdevol naar Stefan “weet ik en daar ben ik je ook dankbaar voor! Ik kan alleen nog geen keuze maken!” ik hoor Stefan knikken en kijkt me dan aan. “Ik wil alleen dat je weet dat ik je nooit pijn zal doen!” even heb ik een djevavu moment “weet ik! En misschien is dat ook wel het probleem!” niet begrijpend word ik aangekeken door Stefan die gelijk stopt met lopen. “Hoebedoel je?” “Klaus zei vanmorgen precies hetzelfde en hij is al zolang een deel van mij leven!” ik zie Stefan begrijpend knikken. Even zucht ik en kijk Stefan dan aan “Ik moet gewoon even rust van jullie beide en dan kan ik misschien wel een keuze maken tussen jullie!” “Ik geef je alle tijd die je maar wilt of nodig hebt!” ik lach en geef Stefan dan een knuffel en loop dan weg. Voor ik het door heb sta ik voor Klaus zijn huis. Voor ik kan aanbellen doet Klaus al open. “Ik hoopte al dat je kwam!” snel drukt hij zijn lippen op die mijne en laat me in “Ik wil met je praten Klaus” niet begrijpend word ik aangekeken. “Hoebedoel je lieverd?” ik durf Klaus niet aan te kijken en blijf naar de punten van me schoenen kijken. “Ik wil even rust van je om me hooft op orde te krijgen en op een rijtje te krijgen met wat ik wil!” voor Klaus me kan onderbreken. Ga ik verder met mijn zin “zeker na de kus van Stefan wil ik gewoon rust er is al weer zoveel gebeurd. Ik moet gewoon even rust!” ik zie Klaus begrijpend knikken “Ik snap het Ash en ik gun je die tijd ook!” voor ik het weet word ik tegen Klaus aangedrukt en kust hij me kruin. “Ik hou van je Ashlene! No matter what” even raken onze lippen elkaar en verliezen we ons in een passionele zoen. Die leid tot elkaar uitkleden. Ik voel hoe zijn handen overal over me lichaam glijden. Wild word ik opgepakt en op zijn bed gegooid en voel ik hoe hij mijn ondergoed uit trekt en bij mij naar binnen treed. Een heerlijk gevoel trekt door mij heen. Na de sex ploft Klaus hijgend naast me. “Je kan dit toch niet missen!!” lachend por ik hem en schuif dan nog na hijgend ze bed uit. “Wat ga je doen?” vragend word ik aangekeken door Klaus. Schuldig kijk hem aan. “Ik moet aan mij denken” voordat ik me kan aankleden word ik door Klaus het bed weer ingetrokken. “Dat kan straks ook nog! Mag ik nog even van je genieten” voor ik kan antwoorden drukt Klaus ze lippen op de mijne en drukt me stevig tegen zich aan. Maar lang genieten is er niet bij. Want al snel staat Elijah in de deur opening. “Aah jullie hebben het bijgelegd! Mooi maar Niklaus ik heb je nodig!” ik hoor Klaus zuchten “Dat moet dan wachten want ik geniet even met het mooiste meisje in mijn leven” ik voel hoe me wangen verkleuren. En trek de dekens iets over mijn gezicht heen. Ik hoor hoe Elijah de kamer verlaat met de woorden. “Het kan niet wachten aankleden en opschieten!” snel schuif ik uit bed en kleed me razend snel aan. “Ash!!” snel draai ik me om en kijk Klaus aan “je geheim is echt veilig bij mij ik beloof het je!” liefdevol kijk ik Klaus aan en verlaat dan het huis! Wanneer ik thuis binnen kom kijkt me moeder me lachend aan. “Ik ben blij dat je eindelijk gelukkig bent! Dus jij en klaus hebben elkaar weer gevonden??” even weet ik geen antwoord en kijk verlegen naar me schoenen “Ik weet het niet mam!” vreemd kijkt me moeder me aan “Hoebedoel je?” even zucht ik “Stefan heeft me gezoend! En nu weet ik niet meer wat ik moet doen!” even zie ik me moeder lachen “je hebt altijd al geweten wat je wilde lieverd! Luister naar je hart die brengt je er heen!” ik voel hoe ze een kus op me kruin drukt en als ik weg loop een tik op me kont geeft. “Denk aan me woorden en niet gaan piekeren he!!” lachend loop ik de trap op. Eenmaal in me kamer voel ik me telefoon trillen ne als ik kijk zie ik dat ik een smsje van Klaus heb gekregen.
Lieve Ash,
kom vanavond naar de berg waar jij mij vertelde dat je gevoelens voor me had. Ik heb een verassing voor je!
xx Niklaus!
lachend kijk ik naar me beeldscherm. “Zo te zien hoef je niet meer te kiezen dochter van me!” geschrokken draai ik me om. “Jeetje mam ik schrik me rot!” ik hoor me moeder lachend me kleren in mijn kleren kast leggen. “Lieverd waar ben je nu bang voor?” zuchtend ga ik op me bed zitten “Klaus weet dat ik een Hybrid ben!” ik hoor me moeder een geschrokken geluid maken “Hij zegt dat hij me niets gaat aan doen maar ergens vind ik dat moeilijk om te geloven!” ik word tegen me moeder aan gedrukt en ik voel hoe ze door me haar streelt. “Lieverd als ik 1 ding wel geleerd hebt van Klaus is dat hij jou nooit iets zou aandoen!” “Ik zou de gok nemen met me broer Ash kom op jullie waren verlooft! Hij is de halve wereld over gegaan voor de ketting van me oma!” geschrokken kijkt me moeder naar de Ketting. “Hoe komt hij daaraan?” ik zie Rebekah haar schouders ophalen en kijkt niet begrijpend naar mijn moeder. “Ash gooi die ketting weg!” verward kijk ik me moeder aan. “Waarom?” “Die ketting was van de heks die Esther niet wou helpen om jullie vampieren temaken!” nog steeds snapte ik niet waar zij op doelde! Ik merk aan mijn moeder dat ze door heeft dat ik het niet snap “Op die ketting rust een vloek! Het haalt de ware aard van het persoon die het draagt” even kijk ik naar de ketting en dan valt het kwartje. Woest loop ik het huis uit en snel naar de berg waar Klaus staat. Wanneer ik hem zie staan geef ik hem een harde zet en trek ik de ketting van mijn nek “Wat ben jij een vuile rat” en zwaai met de ketting voor zijn ogen. Niet begrijpend kijkt hij mij. “Waar heb jij het over?” “Je wist wat deze ketting met mensen deed!!” met grote ogen keek Klaus mij aan. “wat!!?” “De ketting haalt de ware aard een persoon naar boven!!” geschrokken kijkt Klaus mij aan. En kijkt dan schuldig naar mij “Ash ik had echt geen idee ik zweer het je! Ik dacht dat het emotionele waarde had voor je daarom ging ik het zoeken!” ik zie onschuld in ze ogen en laat me dan door me benen zakken. Gelijk word ik overspoeld met schuld gevoel. “Ik zou je dat nooit aan doen! Ik had niet eens vermoedens dat jij de hybrid was!!” ik hoor onschuld in zijn stem en wanneer ik hem aankijk zie ik alleen maar liefde in zijn ogen. Ik voel hoe ik omhoog getrokken word door Klaus “Kom ik heb nog steeds een verassing voor je!” ik voel hij zijn handen voor mij mijn ogen plaatst “niet spieken he!!” ik lach en voor ik kan antwoorden haalt hij zijn handenweg. En zie ik overal kaarsen branden. Als ik goed kijk zie dat de kaarsen in de vorm van een hart staan. Versteld van wat er voor me ligt blijf ik staan “ ik kon het niet laten om je te verwenen je verdient het namelijk” even weet ik me geen houding geven. Even denk ik terug aan de woorden van mijn moeder. Ik voel hoe vlinders me buik binnen treden. En gelijk op dat moment kus ik Klaus. “Je maakt me echt gelukkig” fluister ik zachtjes tegen zijn lippen. Gelijk word ik vast gegrepen en tegen Klaus aan gedrukt. “Ik laat je nooit meer gaan!” ik voel me wangen verkleuren. Ik leg me hooft op zijn schouder en laat me mee voeren in wat nog komen gaat. Ik voel de vinger van Klaus me kin omhoog duwen gelijk kijk ik recht zijn ogen in. Ik voelde me hart als een gek tekeer gaan in borst “Ash ik hou van jou!!” ik voelde me hart smelten en drukte me lippen als antwoord op die van hem. “ik ook van jou!!” alles klopt voor dit moment. Ik voelde me sinds lange tijd weer echt gelukkig en niks kon dat verpesten!!
Er zijn nog geen reacties.