For Starters - 08
Hay lieverds,
Hebben jullie me gemist? Ik jullie wel! Dit is nog één wat langer stukje, omdat ik het lastig vond om te knippen. Hierna ga ik weer terug naar wat kortere stukjes, zodat ik weer wat voorraad op kan bouwen . Sorry dat ik jullie zo ontzettend lang heb laten wachten maar mijn leven is even in een sneltreinvaart terecht gekomen met ups en downs. Maar inmiddels heb ik de boel weer onder controle en zit ik goed in mijn vel! Ik hoop dat jullie nog een beetje weten waar we waren, mochten mensen een samenvatting nodig hebben let me know.
Liefs!
Hebben jullie me gemist? Ik jullie wel! Dit is nog één wat langer stukje, omdat ik het lastig vond om te knippen. Hierna ga ik weer terug naar wat kortere stukjes, zodat ik weer wat voorraad op kan bouwen . Sorry dat ik jullie zo ontzettend lang heb laten wachten maar mijn leven is even in een sneltreinvaart terecht gekomen met ups en downs. Maar inmiddels heb ik de boel weer onder controle en zit ik goed in mijn vel! Ik hoop dat jullie nog een beetje weten waar we waren, mochten mensen een samenvatting nodig hebben let me know.
Liefs!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Ik snap haar helemaal, al die dingen in publiek?
9 jaar geledenDat is toch vreemd? Naja zal wel aan mij liggen
Als hij echt van haar houdt dan moet hij haar grenzen accepteren hoor
Leuk dat je weer verder gaat!
Jaaaaay youre back! En ik vind je verhaal gewoon zo tof dat ik geen enkele moeite had er weer in te vallen wauw!
9 jaar geledenFijn dat je weer beter in je vel zit!
A kudo for you!
Omg wat heb ik af zitten kicken van dit verhaal!!
9 jaar geledenYou made my day door weer een stukje te activeren!
Ik heb Dave en May zo gemist!
Ik snap wel dat May niet houd van vernederingen
Het idee dat je aan een hondenriempje over straat moet lopen (als je al mag lopen) is gewoon genant en niet menselijk meer
Dus ik snap je May, ik snap je volkomen
"Nu hoopte ze maar dat ze niet bij al zijn favoriete dingen een dikke nee had gezegd. Anders zouden ze vermoedelijk snel klaar zijn met experimenteren."
Niet zo negatief May. Als Dave dacht dat je niet zo ver zou gaan had hij niet zoveel tijd voor je genomen en je een lijst laten invullen
Dat is zijn keuze geweest en ieder mens heeft grenzen. Die heeft hij gewoon te respecteren. Als hem dat niet bevalt is dat heel jammer maar dan is het niet anders..
Simpel als wat
En je kan altijd proberen je grenzen te overschrijden. Bevalt het dan nog niet dan heb je het in elk geval geprobeerd. Tenzij er dingen zijn die je pertinent niet wil. Dan moet je het gewoon niet doen. Stay positive May
Dave likes you.. Daves likes you alot!!
Kudoo!
Snel verder!
Enne... fijn om te horen dat het weer goed gaat met je! Dat is iets belangrijker dan een nieuw hoofdstukje