Foto bij For Starters - 05

Ola liefjes, het heeft weer even geduurd, mijn excuses daarvoor, maar je weet hoe het gaat met vakantie haha. Ik hoop dat jullie het me vergeven.

@misslpayne, dank je wel voor je reactie, super leuk dat je reageert! En wat leuk om te horen dat je er zo goed een beeld bij kan schetsen!

@yourfriend, haha jaa 5 jaar is niet zomaar iets, dan heb je wel echt een band samen dat klopt ja haha. 2 jaar is ook wel lang ja, kan me voorstellen dat je je daar bij neer kan leggen als je zelf ook zo ver bent.

@magiclove, dank je wel! ik hoop dat je de nieuwsgierigheid een beetje aan kon! De identiteit van zijn eerdere relatie blijft voorlopig nog even geheim.

@katl1, bij dezen! Leuk dat je nog steeds reageert! :D

@Jxsmijn, dat was inderdaad een behoorlijke reactie, jeetje! Ben blij dat je toetsweek goed gegaan is! Heb je al cijfers terug? Is het inderdaad goed gegaan? Haha nog even geduld voor de lijst, duurt nog eventjes. Haha de wereld verkend is wel een bekende uitdrukking in die wereld, dus had er niet bij stil gestaan dat het misschien vreemd was om te horen. Haha Dave is natuurlijk wel iemand die altijd eerlijk antwoord geeft, dus kon hem moeilijk laten afwijken van dat patroon nu. Haha je leest rustig over de spoiler zo.

@girlicious, sorry voor de spoilers hihi, toch wel leuk om steeds te zien wat je reactie is! Haha er zijn mannen die het leuk vinden als de vrouw eens de leiding neemt, maar Dave is een Dominant, dat betekend dat hij wel altijd de leiding wil nemen, dat is niet helemaal vergelijkbaar met een normale relatie. Mocht je daar meer vragen over hebben, stuur gerust een pb :). Hij komt over als een player ja? Grappig dat was totaal niet de bedoeling. Als hij 5 jaar met iemand samen is geweest dan is dat wel serieus zeg maar. Vind het zo leuk om te lezen dat je Dave zo leuk vind als hij verliefd is haha. Dave heeft toch al aangegeven dat hij langzaam voor May aan het vallen is? Ze is niet zomaar een speeltje, het was tenminste wel de bedoeling om dat duidelijk te maken. Bovendien als ze zomaar een speeltje was geweest, was Dave echt niet voor deze uitgebreide rustige aanpak gegaan, veel te veel moeite voor een speeltje ;). Mijn vakantie was heerlijk! Lekker aan het strand gelegen, beetje gefeest, wat kerken enzo bekeken, vooral lekker ontspannen! :)

Nou tijd voor het nieuwe stukje! Let me know what you guys think! :D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • F4Nina

    Super! en May ga zo door, blijf jezelf!

    Snel verder.

    Ik wacht, en wacht.... xD grapje. ;P

    9 jaar geleden
  • yourfriend

    Ja maar nu zijn wij ak dik 3 jaar samen en zijn we op zoek naar ons eigen huisje, dus over haar maak ik me allang niet meer druk xD

    Oke heel eerlijk, dit os zo'n niks betekenend stukje waar eigenlijk niks in gebeurd en ook geen achtergronsinformatie vertels word, maar het is nodig om het verhaal logisch en chronologisch te laten verlopen.
    ik vind het niet erg hoor, ik vind het al geweldig als May en meneertje sexyness samen in een stukje voor komen hahah.
    Ik ben wel heel erg benieuwd naar wat voor smeuïge dingetjes er in die dikke stappel papieren staan
    Zoals ik al zei, ik zie May wel coor me als een brouw die bewust is van haat seksualiteit. Volgens mij heeft ze wel ervaring in zoals openbaren plaatsen, diversiteit in mannen en standjes. En nee niet op een sletterige manier, maar die classie manier. Ze weet gewoon wat ze wil, snap je wat ik bedoel? Zo zie ik May voor me dus hahah
    Snel verder

    9 jaar geleden
  • Bombinate

    Ik heb geen onvoldoendes voor mijn toetsweek en ik ben over dus ben wel blij (hoera)

    Als Dave altijd eerlijk antwoord geeft en May ook is het wel handig. Hahah
    Die uitspraak is bekend he? Hoe weet jij dat? Hahah nee grapje. Ik snap dat je niet opeens zijn karakter kan wijzigen.

    Ik vind het ook knap van Dave hoor. Het is voor hun alletwee een beetje onwennig natuurlijk.
    Meneer is de controle kwijt hoor (A)

    dat lijkt een beetje eng. Niet van genot? Dus dat is meer iets dreigends ofzo...

    9 jaar geleden
  • katl1

    Graag gedaan hoor :) En weer snel verder please, ik ben echt benieuwd naar hoe het verder gaat, je schrijft echt goed.

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    'Maar Dave is een Dominant, dat betekend dat hij wel altijd de leiding wil nemen.'

    Lijkt me dat dat snel gaat vervelen. Helemaal omdat May ook een beetje dominant kan zijn. Maarja ieder zn ding
    Geen kippenvel van genot? Uh-ooh...
    Dave je bezorgt haar de rillingen...
    Al vind ik het wel schattig dat Dave ineens zo kwetsbaar over komt.. vind ik dan
    Eigenlijk is hij los van de sm een hele lieve gevoelige man. Aawhh Davy...
    Ben je lekker bruingebakken schat? Haha
    Aawhh volgens mij worden May en Dave zo'n leuk stel samen! Niet het typische verliefde stelletje maar toch een leuk stel..! (A)
    Aaawhh Day! Dat word hun ship naam: Day!

    Kudo!
    Snel verder!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen