Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 134

Hey lieve lezers
Volgend hoofdstuk komt volgende week ergens wanneer ik terug ben van mijn reis naar Kroatië (Dubrovnik) (:
Ik kijk er echt naar uit (: hebben jullie al leuke dingen gepland voor de vakantie?

Groetjes magiclove

Je werd wakker van een verschrikkelijke piep. Ugh niet nu al. Je hoorde hoe de wekker stopte met geluid te maken en je voelde hoe iemand jou haren streelde. Je kreeg een glimlachje op je gezicht maar hield je ogen gesloten. Tom: “Ik weet dat je wakker bent schat.” Je bleef echter stil liggen. Tom: “Hmm, ik weet wel iets.” Je voelde hoe hij zich verzette in het bed en voelde zijn handen op je buik. Opeens begon het je te dagen wat hij van plan was maar je was te laat. Je voelde hoe hij je begon te kietelen waardoor je al lachend je ogen opende. Je zag Tom zijn lachende gezicht boven je. Jij: “Tom!! Stop!” Hij stopte met een grote lach op zijn gezicht en keek je onschuldig aan. Tom: “Maar je wou niet wakker worden.” Jij: “Wat ben je toch gemeen.” Tom: “Nee!” Je stak je tong naar hem uit en wou uit bed stappen maar je werd gewoon terug getrokken waardoor je met jou rug tegen Tom zijn buik knalde. Hij sloeg meteen zijn armen om je heen. Tom: “Krijg ik geen kusje meer?” Hij legde zijn hoofd op je schouder neer. Je draaide je hoofd wat om hem aan te kijken, iets wat je beter niet gedaan had omdat je nu recht in zijn zielige ogen keek. Jij: “Oké dan.” Tom kreeg een grote lach op zijn gezicht en draaide je om in zijn armen. Je drukte een kus op zijn lippen en voelde hoe hij zijn armen weer stevig om je heen sloeg. Zo zaten jullie een tijdje neer tot Tom je losliet. Tom: “Kom op, maak je klaar schat.” Je knikte, drukte nog een kus op Tom zijn wang en liet hem dan los. Je stond op van zijn schoot en liep naar de kleerkast toe. Je nam er gewoon een simpele skinny uit met een zwarte t-shirt en wat ondergoed. Je kleedde je snel om en toen je jou omdraaide zag je Tom kijken. Je smeet je pyjama al lachend naar zijn hoofd waardoor hij ook moest lachen. Je schudde je hoofd. Jongens toch. Je liep naar de badkamer toe voor je haar, om een beetje make-up op te doen en je tanden te poetsen. Tom: “Ik snap niet waarom je dat allemaal op doet.” Hij had jou mascara in zijn handen en keek je vragend aan. Jij: “Omdat het mooi is en no way dat ik make-up loos op tv kom, wat zouden ze wel niet denken.” Tom: “Dat je prachtig bent zonder make-up.” Jij: “Charmeur.” Tom: “Ik meen het.” Jij: “Het is maar een beetje mascara en eyeliner.” Tom nam je vast in zijn armen en jullie keken samen in de spiegel. Opeens hoorden jullie een klik van schuin achter jullie en keken verbaast om. Jullie zagen Bill jullie onschuldig aankijken. Jij: “Bill, heb jij nu net een foto getrokken?” Bill schudde zijn hoofd maar je geloofde er geen snars van, net zoals Tom. Tom liet je opeens los en liep achter een lachende Bill aan. Je schudde je hoofd en verliet dan ook de badkamer. Soms waren die jongens echt nog kinderen. Je liep naar de keuken toe en zag vanuit de deuropening hoe Tom en Bill elk langs een kant van de keukentafel stonden, elkaar nauwlettend in het oog te houden. Je stond schuin achter Bill maar dat had hij niet door waardoor je stiekem dichter stapte tot je net achter hem stond en zo de gsm uit zijn handen plukte en wegliep. Bill: “He!” Je liep al lachend weg. Het mochten dan wel kinderen zijn maar je deed net zo graag mee. Je liep snel naar de gang toe en verstopte je achter de deur. De deur vlamde open, recht in je gezicht waardoor je een pijnkreetje liet. Je duwde de deur terug van je weg en zag meteen Bill met grote ogen naar je toe komen. Bill: “Oh sorry, dat was echt niet de bedoeling, ik dacht dat…” Maar hij werd door Tom onderbroken. Tom: “Alles goed schat?” Hij nam je meteen in je armen. Jij: “Jaja, alleen een deur in mijn gezicht gehad.” Bill “Sorry.” Tom: “Dat ben je maar beter ook!” Jij: “Bill kan er niet aan doen, ik had me niet achter die deur moeten verstoppen, we weten allemaal dat Bill vrij hyper en hevig is.” Tom: “Daarom juist, hij moet oppassen.” Jij: “Kom op, het is niks ergs.” Je liet Tom los en keek eens in de spiegel en zag inderdaad niks. Jij: “Zie je? Niks.” Tom: “Sorry.” Tom trok zijn broer in een knuffel waardoor je een glimlach op je gezicht kreeg.



Nog enkele gifs speciaal voor jullie (:












Reageer (4)

  • KiliXxEagle

    ps. zie net pas je berichtje van vorige hoofdstuk, lolz. Thanks, tzelfde geldt ook voor jou! ;) xxx

    9 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    aaw hoe lief! Die gekke hypere Bill. Maar wie kan nou lang boos blijven op zo´n gezichtje? vooral als hij van die grote oogjes opzet, haha!

    Snel weiter bitte! <3

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Je derde foto doet het niet

    Omg kleuters xD
    die hebben echt wel foto gemaakt en dat stiekem afgesproken
    Tom!
    Bill doet het niet expres
    Doe rustig je kent je broertje!

    Vakantie bestaat deels uit werken maar ook lol maken :)
    Nog niet echt plannen

    Snel verder please

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen